MhmJa får være bra det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MhmJa får være bra det da![]()
Deilig med friGod morgen damer
Her er det fri idag og skal bare slappe av, vasket og ryddet igår. I dag er det bare ukeshandling
HenteSende eller hente ?
Uff daGod formiddag.
Langt på dag før jeg kom meg inn i skravletråden i dag
Tidlig i morges kom mellomste på døra sånn litt etter alarmen og sa hun hadde vondt i magen. Plaget med forstoppelse så vi sa hub kunne legge seg inntil husets største vaemeflaske, faren.
Der lå hun et lite minutt før hun spratt ut av senga. "eller så må jeg kaste opp!" sa hun. Og jada. Omgangssyke på plass.
I går vurderte vi hvem av oss som skulle være hjemme med yngste som i dag var enda rødere på øynene så jeg ringte legen.
Konklusjonen vår ble at jeg har sykt barn og han har hjemmekontor med noe laber innsats. Så passet han mellomste mens jeg var hos legen med yngste.
Ja, og nå gikk de to badet for hun var kvalm. Men hun sovna på fanget hans
Paracet er en fin tingHvordan går det med deg idag?[emoji173]️
JobbHar vært på handletur. Skal spise lunsj nå. Tenker jeg og lillemor skal leke oss ut i snøen litt i ettermiddag. Om været ikke godtar det så har jeg kjøpt inn glanspapir og jeg har funnet filt, så da lager vi julepynt
Hva med deg?
Takk.Uff da
God bedring
Ble det frappe?2 nye gensere gitt . Nå venter jeg ved elite foto på et bilde. Frister med en frappe på mc’en![]()
Kjedelig med syk3 barnTakk.
Yngste får antibiotika så hun blir vel bedre etterhvert tenker jeg.
Og mellomste, ja. Hun kommer seg vel til igjen etterhvert. Bare tar tid siden hun fortsatt ikke spiser
Uff, det høres slitsomt utÅneida. Oppvåkninger blir det. Søvnproblemer på jenta så er vant til det
Kjedelig med syk3 barn
Mannen har kastet ut lillejenta, så hun sover i egen seng nå. SPent på hvordan det skal gå!![]()
Hmmm. Ikke lurt å lese dagbøkene til de som prøver å bli gravide eller har blitt det! Nå er jeg verpesjuk![]()
Tydeligvis ( i følge mannen) så høres jeg ut som ett ‘damplokomotiv’ om nattenDet er det sjarmerende med å være mega høygravid , nemlig snorkingen
![]()
Planer for dagen ? Her må jeg rydde, vaske klær, gå over frysen og få laget meny . Bestille bilde. Innom Coop obs. Få laget Sara bernard som ikke ble gjort i går.