Skravletråd Desember

Frisk er nå mellomste åpenbart ikke.

Spiste ikke lunsj, da sovna hun i stedet.

Tomatsuppe med pølse og makaroni til middag, favoritten. Nei. Ikke matlyst.

Yngste og eldste spiser masse da

God formiddag.

Langt på dag før jeg kom meg inn i skravletråden i dag

Tidlig i morges kom mellomste på døra sånn litt etter alarmen og sa hun hadde vondt i magen. Plaget med forstoppelse så vi sa hub kunne legge seg inntil husets største vaemeflaske, faren.

Der lå hun et lite minutt før hun spratt ut av senga. "eller så må jeg kaste opp!" sa hun. Og jada. Omgangssyke på plass.

I går vurderte vi hvem av oss som skulle være hjemme med yngste som i dag var enda rødere på øynene så jeg ringte legen.

Konklusjonen vår ble at jeg har sykt barn og han har hjemmekontor med noe laber innsats. Så passet han mellomste mens jeg var hos legen med yngste.

Ja, og nå gikk de to badet for hun var kvalm. Men hun sovna på fanget hans
Uff da
God bedring

Har vært på handletur. Skal spise lunsj nå. Tenker jeg og lillemor skal leke oss ut i snøen litt i ettermiddag. Om været ikke godtar det så har jeg kjøpt inn glanspapir og jeg har funnet filt, så da lager vi julepynt :D
Hva med deg?
Jobb
Hente pakke
Vaske klær

Uff da
God bedring
Takk.

Yngste får antibiotika så hun blir vel bedre etterhvert tenker jeg.

Og mellomste, ja. Hun kommer seg vel til igjen etterhvert. Bare tar tid siden hun fortsatt ikke spiser

Kjedelig med syk3 barn

Ja, og slitsomt.

Selv om vi faktisk har vært hjemme begge voksne idag. Mannen sånn dels på jobb da men likemye kosepute for mellomste til tider. Måtte jo det når jeg dro til legen, dit tar man ikke unger med omgangssyke, men sånn ellers så kunne jeg jo hengt mer i stroppen og passet begge. Men klart, når en sover på badet for hun er kvalm og vil være nær do, og den andre er nesten to og ikke bør oppholde seg sånn veldig lenge på do.... og faktisk heller sovna på puppen.... ja, da var det greit å være to. Lillemor har litt "ikke-så-veldig-våte-bleier" så å få i henne nok drikke er fokus og da er kosepuppen god også for jenter som egentlig snart slutter med sånt.

Det resulterte i at vi laget middag sånn et par timer før vi pleide, og jeg synes det er helt rart at det er over en time sdien vi spiste og lillemor ikke skal legges enda. Trøtt nok til å legge meg er jeg også. Det tar på med unger som er syke, på en helt annen måte enn å gå på jobb.

Vi får se hvem som er i form til å sendes noe sted i morgen, mellomste må snart begynne å spise da om hun skal kunne sendes på skolen, ikke sitte og se på maten, si hun ikke har matlyst og så sovne på faren...

Yngste skal kunne gå når hun har satt igang behandling, om hun er i form. Og det er hun jo trolig. Vi får se. Vudering av feber i kveld på hele gjengen, i alle fall jentene, og almentilstand pluss form i morgen tidlig.

MR bilder var oki Enligt sekreter på legekontor.
Kan de vara muskler eller slitasje.? Va i all værlden er det som gjør så vont??:(:(

Tydeligvis ( i følge mannen) så høres jeg ut som ett ‘damplokomotiv’ om natten :wacky: Det er det sjarmerende med å være mega høygravid , nemlig snorkingen;)

Hihi. Her er vi begge damplokomotiv da :p gav seg ikke etter graviditeten

Planer for dagen ? Her må jeg rydde, vaske klær, gå over frysen og få laget meny . Bestille bilde. Innom Coop obs. Få laget Sara bernard som ikke ble gjort i går.

Vært hos fysio. Ordna meg hudpleietime på nyåret for gavekort. Rydding er på planen

Back
Topp