Heia Norge!!!Håndball weee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia Norge!!!Håndball weee
På plass i svømmehallen.
Mannen er hjemme med lillemor som heldivis ikke har kastet opp mer og spist med god apetitt og er i fin form. Ikke helt i slaget. Men helt grei form altså. Heldigvis.
Usikker på bhg i morgen, det får vi vurdere i morgen tidlig antar jeg.
Julenegler... Ja.... Jeg har håp om adventslilla først... Må bare få tid.
Pakket inn gaver
Ryddet
Vasket klær
Hatt en fin dag?
Alltid gøy når man kan gjøre kuppButikk som legges ned

Å det er så slitsomt..Njee. Ikke nok. Holdt på med legging av eldste nå siden syv![]()
Som her da[emoji4] frøkna var livredd nissen da, men det var jeg litt forbredt på.Veldig fin[emoji2] julegrantenning og kos[emoji173]️
Blir sånt nedprioritert hos deg også?Skulle ha fikset dem jeg også...den røde lakken er ikke lekker lenger[emoji13]
får satse på bedre tider nærmere jul... Ja jeg forstår meg ikke på den generasjonen på det området! Bedre at babyen fryser enn at hun får 5 kr mer i strømregning.. Reiser i morgen formiddag, vi skulle i selskap i dag og orka ikke kjøre hjem midt i frøknas leggetid sånn som på fredag. Mannens jobb er fleksibel, så da drøyer vi så hun lille får mer ro.
Stakkars.. men nissen ER skummelSom her da[emoji4] frøkna var livredd nissen da, men det var jeg litt forbredt på.

Feberen borte igjen.
Hun får bare sånne blaff av feber. Hadde det i natt sånn i 2-3 tiden men det var borte da vi våknet igjen et par timer senere. (målte ikke i natt, bare kjente at hun var febervarm) hun hadde 38 for et par timer siden og 37,1 nå i kveld.
Vi får se, men jeg antar hun får være hjemme i morgen.
Jo, men jeg dupper ikke, blir bare rar i hodet av det![]()
Takk for detHøres ut som en god plan[emoji2] god tur hjem i morgen!

Slikt er så kjedelig. To i huset, inkludert meg, er nå forkjølte og snufser. Heldigvis ikke sår hals.Fryser, snufser og sår hals, eneste som mangler nå er en skikkelig forkjølelse[emoji20]
Snakk om bortevekk altså.
Sovna på sofaen. Hadde alarm på så unga fikk kveldsmat reminder.
Våkner av alarmen og sier at ungene må kle seg. De må på skolen. Unga svarer at det er søndag. Åja! Hvorfor er jeg enda våken og nede enda svarer jeg. Og går opp på rommet mitt for å sove. Det er jo søndag morgen liksom.
Innså etter noen minutter i senga at det er søndag kveld og jeg skulle si ungene måtte ta kveldsmat nå om de ville. Så gikk ned igjen ja....
Det er det, og det passer jo aldri. Men ekstra dårlig nå. Masse godt bedring til dere[emoji4]Slikt er så kjedelig. To i huset, inkludert meg, er nå forkjølte og snufser. Heldigvis ikke sår hals.
Det kommer du til