Skravletråd Desember

Ja. Men bør kanskje bare dra og legge opp nytt opplegg og heller avlyse onsdag. Har bassengtrening tirsdag i tillegg til psykologen. Så altfor heftig skjema for min kropp

På plass i svømmehallen.

Mannen er hjemme med lillemor som heldivis ikke har kastet opp mer og spist med god apetitt og er i fin form. Ikke helt i slaget. Men helt grei form altså. Heldigvis.

Usikker på bhg i morgen, det får vi vurdere i morgen tidlig antar jeg.

Håper hun blir kvikk til bhg :)

Mye bedre søvn i natt, men fremdeles ikke nok.
Kjenner på at jeg kun føler meg som en daglig leder i huset, med tilhørende mateplikt for den minste. Kommer meg ingen plass uten hjelp heller, og får jeg kommet meg ut av huset er det alltid med anstand. En søt liten baby, men like fullt. Kanskje er det flere dager med alt for lite søvn som tynger, jeg er temmelig avhengig av søvn.

Ingen som kan avlaste deg litt med lille så du kan få deg en dupp?[emoji4]

Håper hun blir kvikk til bhg :)
Kom på at jeg målte henne jo i baken for litt siden. Øret har sagt ca 37,5 hele dagen men baken sa 38 og det er jo feber. Den er sikkert. Tradisjonen tro, borte i moegen tidlig og dukker evt ikke opp før på kvelden.

Kom på at jeg målte henne jo i baken for litt siden. Øret har sagt ca 37,5 hele dagen men baken sa 38 og det er jo feber. Den er sikkert. Tradisjonen tro, borte i moegen tidlig og dukker evt ikke opp før på kvelden.

Uff da :/ litt feber der ja :/

I dag har vi vært på en runde (baby tok duppen i bilen[emoji23]) å levert takkekort etter dåpen i diverse postkasser. Poste de som skal sendes i morgen. Og møte pappa'n min så jeg kan sende med han kortene som skal til den siden av familien. Kanskje jeg skal snike meg til å sende julegavene også siden vi skal feire jul der, så slipper jeg å tenke mer på dem. Og så slipper mannen å lure mer på hva han får [emoji23]

Høres ut som en effektiv dag[emoji2]

Back
Topp