Ja absolutt! Spesielt nå med ei lita ei som er avhengig av rutinene sine..Det er alltid godt å komme hjem synes jeg[emoji4] uansett hvor lenge man har vært bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absolutt! Spesielt nå med ei lita ei som er avhengig av rutinene sine..Det er alltid godt å komme hjem synes jeg[emoji4] uansett hvor lenge man har vært bort.
Hun hadde vel glemt det de øvde innen dagen kom, de må nok øve den dagen det er tenker jeg.Hehe, en toåring tar vel det meste på sparket. Men de er søte da![]()
Ingen som kan avlaste deg litt med lille så du kan få deg en dupp?[emoji4]
Ja da er det gjerne lurt å øve.Hun hadde vel glemt det de øvde innen dagen kom, de må nok øve den dagen det er tenker jeg.
Men de har en student der for tiden som skulle ha et prosjekt med lys og greier og derfor ville de at hun skulle ha med hvit skjorte i moegen og øve
Det kommer du tilHvorfor det?[emoji4]
Mhm er detDa er det greit at det endelig er ro!![]()
21.15 herGlad min eldste legger seg tidligla henne halv åtte før men hun ville selv legge seg syv plutselig. Da løper hun onn på rommet
Vanskelig å kjøpe til noen man ikke kjennerJeg synes den var helt nydelig [emoji7][emoji7][emoji7]
Det går vel for det samme omtrent[emoji6] jeg har ei som elsker å lese[emoji4] både sitte å bla selv og bli lest for.
Feberen borte igjen.
Hun får bare sånne blaff av feber. Hadde det i natt sånn i 2-3 tiden men det var borte da vi våknet igjen et par timer senere. (målte ikke i natt, bare kjente at hun var febervarm) hun hadde 38 for et par timer siden og 37,1 nå i kveld.
Vi får se, men jeg antar hun får være hjemme i morgen.
Snakk om bortevekk altså.
Sovna på sofaen. Hadde alarm på så unga fikk kveldsmat reminder.
Våkner av alarmen og sier at ungene må kle seg. De må på skolen. Unga svarer at det er søndag. Åja! Hvorfor er jeg enda våken og nede enda svarer jeg. Og går opp på rommet mitt for å sove. Det er jo søndag morgen liksom.
Innså etter noen minutter i senga at det er søndag kveld og jeg skulle si ungene måtte ta kveldsmat nå om de ville. Så gikk ned igjen ja....
21.15 her
Det er det.Greit med en dag etter feber hjemme for å komme seg såfremst man har mulighet
Trøtt ja...Snakk om bortevekk altså.
Sovna på sofaen. Hadde alarm på så unga fikk kveldsmat reminder.
Våkner av alarmen og sier at ungene må kle seg. De må på skolen. Unga svarer at det er søndag. Åja! Hvorfor er jeg enda våken og nede enda svarer jeg. Og går opp på rommet mitt for å sove. Det er jo søndag morgen liksom.
Innså etter noen minutter i senga at det er søndag kveld og jeg skulle si ungene måtte ta kveldsmat nå om de ville. Så gikk ned igjen ja....
Det er det.
Men noen ganger har hun sånn 1 time med feber uten at vi oppdager det tror jeg.
Men helheten tilsier en hjemmedag i morgen synes jeg. Har ikke brukt for mange av dem, mamma har tatt dem. Men hun er ikke helt i form selv, og da trenger hun ikke en toåring med nesten-feber og kastet opp (trolig av slim, så jeg holder ikke 48 timer på denne, men 24 bør hun vel få (det blir sånn 44 eller noe sånn sikkert)) og røde øyne som renner. Ikke puss, men røde.
Helheten tilsier at jenta blir her. Ikke hos mormor
Butikk som legges nedFor et kupp! Hvor/hvordan klarte du det?
Mm.Høres ut som klokt valg å la henne være henne hjemme hos deg
Trøtt ja...
Så veldig veldig ja [emoji23]Hoho da var du litt borte ja![]()