Skravletråd Desember

Så bra[emoji4] kan jo være greit hvis formen ikke er helt bra.
Siden jeg målte feber tidligere i dag så. Ja.

De skal øve til Lucia i morgen. Men hvor mye nytte en nesten toåring har av å øve på det er jeg mer usikker på ;-)

Modelleirenhar vi ikke [emoji14] men har lekt med plastelina og tegna til nå. Femti minutter til leggetid :) mi hater å lese. Halle tålmodighet :p
Det går vel for det samme omtrent[emoji6] jeg har ei som elsker å lese[emoji4] både sitte å bla selv og bli lest for.

Ja det ordna seg. Er heldigvis blitt mildere ute så da blir det ikke like kaldt inne. Hun har jo selvfølgelig slått av igjen nå på dagtid. Er dyrere å varme opp igjen når hun lar det bli iskaldt, men det får bare være- ovnen skal på igjen før legging i kveld!

Hehe, ivrig på å spare strøm hun[emoji23]
Hvor lenge blir dere?

Ja, det hjelper jo ikke at hun er forkjøla og småsyk for tiden da. Men hun våkner i alle fall to ganger mellom at hun er lagt sånn 19-1930 og at jeg legger meg sånn 22-23 og da er det ikke bare å få henne til å sove, da våkner hun om vi går så en må være der en stund med henne. Og jeg har en tendens til å sovne. For hun starter jo dagen klokka fem så jeg er konstant trøtt....

Satse på at det bedrer seg når formen hennes er bedre[emoji2]

De skal øve til Lucia i morgen. Men hvor mye nytte en nesten toåring har av å øve på det er jeg mer usikker på ;-)
Går nok ikke glipp av veldig mye nei. Blir uansett kjempefin i luciatog[emoji6]

Hvor lenge blir dere?
Til i morgen formiddag. Vi skulle i selskap i dag, så for å slippe å reise seint og kjøre midt i leggetida til lillesnupp så venter vi til i morgen. Mannen har fleksibel jobb heldigvis! Blir godt for både liten og stor å kimme hjem igjen.

Hehe, en toåring tar vel det meste på sparket. Men de er søte da:happy:

Hehe, ivrig på å spare strøm hun[emoji23]
Hvor lenge blir dere?
Ja jeg forstår meg ikke på den generasjonen på det området! Bedre at babyen fryser enn at hun får 5 kr mer i strømregning.. Reiser i morgen formiddag, vi skulle i selskap i dag og orka ikke kjøre hjem midt i frøknas leggetid sånn som på fredag. Mannens jobb er fleksibel, så da drøyer vi så hun lille får mer ro.

Til i morgen formiddag. Vi skulle i selskap i dag, så for å slippe å reise seint og kjøre midt i leggetida til lillesnupp så venter vi til i morgen. Mannen har fleksibel jobb heldigvis! Blir godt for både liten og stor å kimme hjem igjen.
Det er alltid godt å komme hjem synes jeg[emoji4] uansett hvor lenge man har vært bort.

Back
Topp