Enten jeg eller faren. Men antar meg.Høres slik ut ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enten jeg eller faren. Men antar meg.Høres slik ut ja
Jøsses for prisforskjeller
Siden jeg målte feber tidligere i dag så. Ja.Så bra[emoji4] kan jo være greit hvis formen ikke er helt bra.
Det går vel for det samme omtrent[emoji6] jeg har ei som elsker å lese[emoji4] både sitte å bla selv og bli lest for.Modelleirenhar vi ikke [emoji14] men har lekt med plastelina og tegna til nå. Femti minutter til leggetidmi hater å lese. Halle tålmodighet
![]()
Ja det ordna seg. Er heldigvis blitt mildere ute så da blir det ikke like kaldt inne. Hun har jo selvfølgelig slått av igjen nå på dagtid. Er dyrere å varme opp igjen når hun lar det bli iskaldt, men det får bare være- ovnen skal på igjen før legging i kveld!
Så
Ja, det hjelper jo ikke at hun er forkjøla og småsyk for tiden da. Men hun våkner i alle fall to ganger mellom at hun er lagt sånn 19-1930 og at jeg legger meg sånn 22-23 og da er det ikke bare å få henne til å sove, da våkner hun om vi går så en må være der en stund med henne. Og jeg har en tendens til å sovne. For hun starter jo dagen klokka fem så jeg er konstant trøtt....
Tror jeg avbestiller tannlegetimen i morgen jeg..
Har alle pyntet til jul? Jeg har hatt nattevaktshelg og ikke fått pyntet noenting![]()
Går nok ikke glipp av veldig mye nei. Blir uansett kjempefin i luciatog[emoji6]Siden jeg målte feber tidligere i dag så. Ja.
De skal øve til Lucia i morgen. Men hvor mye nytte en nesten toåring har av å øve på det er jeg mer usikker på ;-)
Det er det
Helt greit i grunn
Var besøk her til kl 21 fredag, så ble det med 2 hjem etter cup i går å en ble til nå
3 t her
Oi, så fin[emoji4]
Enten jeg eller faren. Men antar meg.
Til i morgen formiddag. Vi skulle i selskap i dag, så for å slippe å reise seint og kjøre midt i leggetida til lillesnupp så venter vi til i morgen. Mannen har fleksibel jobb heldigvis! Blir godt for både liten og stor å kimme hjem igjen.Hvor lenge blir dere?
For et kupp! Hvor/hvordan klarte du det?Fikk Lillelam votter, mini a ture regnjakke og nameit uv drakt for 400![]()
Hehe, en toåring tar vel det meste på sparket. Men de er søte daSiden jeg målte feber tidligere i dag så. Ja.
De skal øve til Lucia i morgen. Men hvor mye nytte en nesten toåring har av å øve på det er jeg mer usikker på ;-)

Ja jeg forstår meg ikke på den generasjonen på det området! Bedre at babyen fryser enn at hun får 5 kr mer i strømregning.. Reiser i morgen formiddag, vi skulle i selskap i dag og orka ikke kjøre hjem midt i frøknas leggetid sånn som på fredag. Mannens jobb er fleksibel, så da drøyer vi så hun lille får mer ro.Hehe, ivrig på å spare strøm hun[emoji23]
Hvor lenge blir dere?
Det skjønner jeg[emoji4]Jaa gleder meg til å se begge jentene mine til jul i slik [emoji173]️
Det er alltid godt å komme hjem synes jeg[emoji4] uansett hvor lenge man har vært bort.Til i morgen formiddag. Vi skulle i selskap i dag, så for å slippe å reise seint og kjøre midt i leggetida til lillesnupp så venter vi til i morgen. Mannen har fleksibel jobb heldigvis! Blir godt for både liten og stor å kimme hjem igjen.