Både vond i hals og ørerHvordor det?
Lite kult å ligge der med smelling i ører
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både vond i hals og ørerHvordor det?
Måtte jo gjøres
JaaSå deilig[emoji1]

Både vond i hals og ører
Både vond i hals og ører
OJ får full skipakke, Frøkna dyrehode til rommet og penger på konto tilsvarende sum de andre får. N lommebok , dataspill og pengerHva har dere kjøpt?
Betalte billigsteBetalte du mye mer enn den billigste stedet?
Ikke ferduig her. Såvidt begyntHar alle pyntet til jul? Jeg har hatt nattevaktshelg og ikke fått pyntet noenting![]()
OJ får full skipakke, Frøkna dyrehode til rommet og penger på konto tilsvarende sum de andre får. N lommebok , dataspill og penger
Betalte billigste
Var jaggu nok folk på show haha
Ikke det til oss vel? For så farlig er ikke det altså ! HehrPrøvde å sove sammen med yngste sin lur. Men alt jeg ble liggende å tenke på var om jeg fikk sydd kjolen ikveld fordi jeg ble brått usikker på om jeg har riktig rosafarge på tråden [emoji23][emoji23]
VennebyenHvilket show?
Sorry glemte svare skikkeligNei, den har han . Denne her. Vis vedlegget 237900Heter terrengbil
Ja den er gøy . De leker mye med den her. Lekekassen har vel den billigst.Ååja det er jungle patrol jalinnea ønsker seg den bussen
![]()
Hvilken da?
Ikke det til oss vel? For så farlig er ikke det altså ! Hehr
Da er det avgårde til speiderjuletrefesten. Frister ikke nå må jeg innrømme. Trøtt og gåen. Fikk virkelig svi i kroppen i går og natt for gårsdagens klargjøring.