Fikk streng beskjed fra mannen om å ta den bilen før jeg dro siden han vet jeg foretrekker å kjøre den andreGodt dere har den bilen også da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk streng beskjed fra mannen om å ta den bilen før jeg dro siden han vet jeg foretrekker å kjøre den andreGodt dere har den bilen også da
Det er egentlig helt vilt[emoji85]Leker . En bil (Paw patrol ) guttungen får var veldig forskjell
Hodt han passer påFikk streng beskjed fra mannen om å ta den bilen før jeg dro siden han vet jeg foretrekker å kjøre den andre
549,- vs 1000Det er egentlig helt vilt[emoji85]
God tur hjemPå vei hjem
Kjører piggfritt og uten forhjulstrekk, går fint det glattere i går syn3s jeg så da kjørte vi bil med piggTil dere som bor på Østlandet, minner på at det er j**** glatt ute.
Hadde jeg kjørt den andre bilen er jeg temmelig sikker på at jeg hadde støtt parkert i grøften nå..
Heldigvis kjører jeg bilen med 4 hjultrekk og piggdekk....
Hvor da?Jøsses for prisforskjeller
Den bilen til OJ fra N og SE ....en plass 1000 . Betalte 549 selvHvor da?
Ikke kommet mer enda, heldigvisMasse god bedring[emoji4]
Nja takk. Ferdig pepperkakerlitt pynt på barnen var førnøjd det er det viktigaste
Ja det er så unødvendig lg skitsomt! Jeg gikk tilslutt og la meg i protest, da kan hun ikke lure seg inn på soverommet for å slå ovnen av igjen. No viser babycallen 15 grader og frøkna sover inntil meg.
Sofaen er rett under senga. Med min flaks hadde jeg vel hørt han helt opp, og da hadde jeg ikke kunnet sparke han ^^
Ja jeg skjønner ikke greia, hun har god økonomi også så det er liksom ikke det det står på heller, bare viljen. Sånnsett godt det er væromslag og mildt igjen!Hvorfor i alle dager kan ikke den være på?[emoji15] gamle folk ass....[emoji85]
Ja det ordna seg. Er heldigvis blitt mildere ute så da blir det ikke like kaldt inne. Hun har jo selvfølgelig slått av igjen nå på dagtid. Er dyrere å varme opp igjen når hun lar det bli iskaldt, men det får bare være- ovnen skal på igjen før legging i kveld!Bra dere fikk det litt varmere[emoji4]
Frøkna sover ikke godt å kveldene. Skal bli meg ei jul på denne måten... Jeg tilbringer det meste av kvelden på soverommet!
Ikke får jeg gjort det jeg vil på kveldene før jul og får jeg være sammen med familien og åpne gaver i år?
Jaja, jeg rakk stå opp og få på plass stjerne og syvarmet stake og kan nesten stryke "rydde og tørke støv av vinduskarmene" fra to-do-lista for helga. Det teller vel ikke som helt gjennomført før de døde plantene er kastet da, de kom ikke lenger enn spisebordet og vips er jeg i seng igjen....
Vis vedlegget 237849 Godmorgen enny en natt med lite søvn. Vakna flera ganger av smerter. Kl 6:35 var det morgning her hjemme. Mannen sover och eg står och steker pannenkakker
Godt å få sovet litt ekstra ut idag, mannen tok ungene opp for å se på barnetv/film slik at jeg kunne hvile meg litt![]()
I gang med bolle baking til 7 års dag i dagblir sjokoladekake etterpå
![]()