God morgenalle sammen
God ettermiddag til deg[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenalle sammen
Ja, det hjelper jo ikke at hun er forkjøla og småsyk for tiden da. Men hun våkner i alle fall to ganger mellom at hun er lagt sånn 19-1930 og at jeg legger meg sånn 22-23 og da er det ikke bare å få henne til å sove, da våkner hun om vi går så en må være der en stund med henne. Og jeg har en tendens til å sovne. For hun starter jo dagen klokka fem så jeg er konstant trøtt....Kjedelig når man blir så bundet opp på kveldstid[emoji13] våkner hun ofte??
Til dere som bor på Østlandet, minner på at det er j**** glatt ute.
Hadde jeg kjørt den andre bilen er jeg temmelig sikker på at jeg hadde støtt parkert i grøften nå..
Heldigvis kjører jeg bilen med 4 hjultrekk og piggdekk....
Uff så kjipt
Pakke inn gaver
Vaske klær
Rydde
Skulle på besøk men det utgår
Da er det avgårde til speiderjuletrefesten. Frister ikke nå må jeg innrømme. Trøtt og gåen. Fikk virkelig svi i kroppen i går og natt for gårsdagens klargjøring.
Alt sammenFårt gjort noe av det?
Leker . En bil (Paw patrol ) guttungen får var veldig forskjell
Dagens luke i stemningskalenderen er ute på generell
Jenta jeg skrev om at sov på meg satte seg plutselig opp. Og kastet opp i fanget mitt
Herlig....
549,- vs 1000
Ikke sant?Det hørtes jo... fantastisk ut
Tror jeg avbestiller tannlegetimen i morgen jeg..
Alt sammen
Ikke sant?
Men hun har spist middag med god apetitt og forsynt seg mer av kakene enn hun hadde lov til så virker ikke som om det er omgangssyke, heldigvis.
Har alle pyntet til jul? Jeg har hatt nattevaktshelg og ikke fått pyntet noenting![]()
Lite pyntingHar alle pyntet til jul? Jeg har hatt nattevaktshelg og ikke fått pyntet noenting![]()
Flink du er