Skravletråd Desember

Kjedelig når man blir så bundet opp på kveldstid[emoji13] våkner hun ofte??
Ja, det hjelper jo ikke at hun er forkjøla og småsyk for tiden da. Men hun våkner i alle fall to ganger mellom at hun er lagt sånn 19-1930 og at jeg legger meg sånn 22-23 og da er det ikke bare å få henne til å sove, da våkner hun om vi går så en må være der en stund med henne. Og jeg har en tendens til å sovne. For hun starter jo dagen klokka fem så jeg er konstant trøtt....

Til dere som bor på Østlandet, minner på at det er j**** glatt ute.
Hadde jeg kjørt den andre bilen er jeg temmelig sikker på at jeg hadde støtt parkert i grøften nå..
Heldigvis kjører jeg bilen med 4 hjultrekk og piggdekk....

Glatt der også ja. Har dere ikke piggdekk på begge?

Da er det avgårde til speiderjuletrefesten. Frister ikke nå må jeg innrømme. Trøtt og gåen. Fikk virkelig svi i kroppen i går og natt for gårsdagens klargjøring.

Lykke til med festen iallefall :)

Dagens luke i stemningskalenderen er ute på generell

Jenta jeg skrev om at sov på meg satte seg plutselig opp. Og kastet opp i fanget mitt
Herlig....

Det hørtes jo... fantastisk ut

Det hørtes jo... fantastisk ut
Ikke sant?

Men hun har spist middag med god apetitt og forsynt seg mer av kakene enn hun hadde lov til så virker ikke som om det er omgangssyke, heldigvis.

Ikke sant?

Men hun har spist middag med god apetitt og forsynt seg mer av kakene enn hun hadde lov til så virker ikke som om det er omgangssyke, heldigvis.

Håper ikke det kommer mer og at det kun var litt for god appetitt ;)

Har alle pyntet til jul? Jeg har hatt nattevaktshelg og ikke fått pyntet noenting:(

Begge ungene oppmerksomhetssyke så får presse kroppen noen timer til til legging

Back
Topp