Sett på film jeg
Hva har du sett?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sett på film jeg
Håper jeg og. Er første barn så alt er jo uvant. Ekkelt når det høres ut som det er vanskelig å puste for habSå typisk... håper dere får en god natt.
Har dusja jeg.
Og mannen finner jeg ikke, så jeg mistenker at han ligger med lilemor som sikkert har våknet mens jeg dusja. Jeg får ikke svar på messenger så mulig de sover begge to...
Jeg kommer jeg kommer!
Nei, med mindre det er naturlig rød-oransje![]()
Legge meg snsrt kanskje
Opp kl 7 i morgen...
Ammer du? Prøv noen dråper morsmelk i nesen. Event noe saltvannHåper jeg og. Er første barn så alt er jo uvant. Ekkelt når det høres ut som det er vanskelig å puste for hab
Ammer ja. Prøvd morsmelk men bare en gang nå, så prøver igjen om noen timer å håper det hjelper.Ammer du? Prøv noen dråper morsmelk i nesen. Event noe saltvannhev hodeenden på sengen litt
![]()
Håper du får sove godt!Så trøtt! Nå tror jeg faktisk at jeg legger meg! Håper på noen timers søvn i natt. Skal ta et par paracet før jeg legger meg og tenker jeg, Natta dere![]()
Ja det var ikke så lurt her heller, men vanskeig å unngå når sambo jobba til kl 16 og skulle pakke og dusje..Trodde ikke det var mulig å få to kolikkunger, men jaggu fikk begge det som baby. Dusteting.
Uff. Når rutiner blir forandra reagerer ikke de små så godt nei :/ når vi har kjørt langst har vi måttet gjort det på en av daglurene. Å kjøre nært leggetid er helt krise her i hus dessverre.

Ja. Det er det.Jul blir det uansett[emoji2] sjelden snø her også...sånn er livet langs kysten[emoji12]
God desemberGod kveld og god desember![]()
Du kommer til detHva har du sett?[emoji2]
Gratulerer med bursdagsbarnetFlere tidlig oppe ja zzz. Håpte bursdagsbarnet ville sove lenge jeg. Den gang ei
Tusen takkGratulerer med bursdagsbarnet
Gratulerer med bursdagsbarnetFlere tidlig oppe ja zzz. Håpte bursdagsbarnet ville sove lenge jeg. Den gang ei