Takk, det var stor stas!Heldiggris![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det var stor stas!Heldiggris![]()
Skulle aldri delt idyllen, tok 40 min så våkn frøkna og klikka i vinkel. Illskrek i nesten 1 timeDigg![]()

Godt å få gjort litt selv om lille er syk! Er så joselig nå som der er lov å pynteJeg har vaska og rydda, og vi har funnet frem og begynt å pynte til advent [emoji4]
Og så kom svigermor og mannen 13.30 [emoji4]

Stakkars liten, kolikk er helt grusomt. Snuppa skreik lenge, men ga seg når vi hadde ca 10 min igjen å kjøre. Hun var stuptrøtt og kjempefortvila stakkars. Er ikke greit når rutinene blir helt feil ifht normalen!Nei blir ofte inn og ut av rommene ofte på begge ungene. Yngste har hylt fra tidlig morgen til nå. Men enda våken. Sov en halvtime nå :/ sliter så med luftsmerter hun ikke får ut. Dustekolikk. Hater at det fins [emoji849]
Så bra di sovnable det hyl siste halvtime i bilen?
Stakkars liten, kolikk er helt grusomt. Snuppa skreik lenge, men ga seg når vi hadde ca 10 min igjen å kjøre. Hun var stuptrøtt og kjempefortvila stakkars. Er ikke greit når rutinene blir helt feil ifht normalen!
Jada, men pappa måtte sitte å holde handa i en time. Men bedre enn de siste kveldene[emoji4]Høres deilig ut. La hun seg greit? Tar ca 2 timer å kjøre, ikke så galt, men det kræja med leggetid så snuppa var illsint på slutten
Vi baker Vepsebol, sandkaker, sirupsnipper, risboller, kakemenn, krumkaker, og kokosmakroner
Baker dere noe til jul?
Skulle aldri delt idyllen, tok 40 min så våkn frøkna og klikka i vinkel. Illskrek i nesten 1 time![]()
Ha en god nattDa var det leggetid, lillemor er våken igjen. Mannen trøster mens jeg går på badet.
Snakkes i morgen. Med andre del av stemingskalenderen og ellers en travel dag.
Ja det var godt å få gjort litt.Godt å få gjort litt selv om lille er syk! Er så joselig nå som der er lov å pynte![]()
Ja dette gikk fortere over enn jeg fryktet. Vet ikke helt hva dette var et blaff av.Hørtes jo egentlig ut som en fin dag. Men håper hun er frisk igjen.
He he lov detJa keg går litt i surr, får skylde på ammetåkagøy med julegaver frs London!
Ja, har i grunnen det i dag(
Takk det samme
Hatt en fin dag?
Så typisk... håper dere får en god natt.Akkurat når jeg skulle legge meg våkner ungen opp helt tett i nasen. Ikke gøy når de er så små
Jada, det er nettopp blitt vinter. Vi er jo ikke akkurat bortskjemt med så mye snø uansett da, og hvit jul er mer unntaket enn regelen. Men vi håper jo alltid...
Vis vedlegget 237743
accuweather er jo optimistisk... den var lenge det, men så begynte den å melde regn hele jula, men så denne uken snudde det igjen og den melder snø. Men, det er enda lenge til så jeg holder ikke pusten i påvente av hvit jul i år heller, men jul blir det likevel.