Skravletråd Desember

Nei blir ofte inn og ut av rommene ofte på begge ungene. Yngste har hylt fra tidlig morgen til nå. Men enda våken. Sov en halvtime nå :/ sliter så med luftsmerter hun ikke får ut. Dustekolikk. Hater at det fins [emoji849]
Så bra di sovna :) ble det hyl siste halvtime i bilen?
Stakkars liten, kolikk er helt grusomt. Snuppa skreik lenge, men ga seg når vi hadde ca 10 min igjen å kjøre. Hun var stuptrøtt og kjempefortvila stakkars. Er ikke greit når rutinene blir helt feil ifht normalen!

Når tørr humor når toppen. Holdt på å le meg ihjel av samtalen med eldste søss om det ble flere unger [emoji28] sa at arbeidsslusa var stengt for godt så ikke flere unger her.
6c7b741365d19b8128cc28f3fa22e7b7.png
tror jeg kan være overtrøtt [emoji23]

Stakkars liten, kolikk er helt grusomt. Snuppa skreik lenge, men ga seg når vi hadde ca 10 min igjen å kjøre. Hun var stuptrøtt og kjempefortvila stakkars. Er ikke greit når rutinene blir helt feil ifht normalen!

Trodde ikke det var mulig å få to kolikkunger, men jaggu fikk begge det som baby. Dusteting.

Uff. Når rutiner blir forandra reagerer ikke de små så godt nei :/ når vi har kjørt langst har vi måttet gjort det på en av daglurene. Å kjøre nært leggetid er helt krise her i hus dessverre.

Høres deilig ut. La hun seg greit? Tar ca 2 timer å kjøre, ikke så galt, men det kræja med leggetid så snuppa var illsint på slutten
Jada, men pappa måtte sitte å holde handa i en time. Men bedre enn de siste kveldene[emoji4]
Det er slitsomt det, men godt åvære fremme sikkert[emoji4]

God kveld og god desember;)

Da var det leggetid, lillemor er våken igjen. Mannen trøster mens jeg går på badet.

Snakkes i morgen. Med andre del av stemingskalenderen og ellers en travel dag.
Ha en god natt:)

Jada, det er nettopp blitt vinter. Vi er jo ikke akkurat bortskjemt med så mye snø uansett da, og hvit jul er mer unntaket enn regelen. Men vi håper jo alltid...

Vis vedlegget 237743

accuweather er jo optimistisk... den var lenge det, men så begynte den å melde regn hele jula, men så denne uken snudde det igjen og den melder snø. Men, det er enda lenge til så jeg holder ikke pusten i påvente av hvit jul i år heller, men jul blir det likevel.

Jul blir det uansett[emoji2] sjelden snø her også...sånn er livet langs kysten[emoji12]

Back
Topp