Skravletråd Desember

Har dusja jeg.

Og mannen finner jeg ikke, så jeg mistenker at han ligger med lilemor som sikkert har våknet mens jeg dusja. Jeg får ikke svar på messenger så mulig de sover begge to...

Hehe, fort gjort å sovne ja[emoji28]

Håper jeg og. Er første barn så alt er jo uvant. Ekkelt når det høres ut som det er vanskelig å puste for hab
Ammer du? Prøv noen dråper morsmelk i nesen. Event noe saltvann:) hev hodeenden på sengen litt :)

A
Ammer du? Prøv noen dråper morsmelk i nesen. Event noe saltvann:) hev hodeenden på sengen litt :)
Ammer ja. Prøvd morsmelk men bare en gang nå, så prøver igjen om noen timer å håper det hjelper.

Heve hodeenden var lurt, det skulle jeg jo komt på. Er jobdet vi voksne gjør når vi er tette. Får finne fram noen bøker å stable.

Så trøtt! Nå tror jeg faktisk at jeg legger meg! Håper på noen timers søvn i natt. Skal ta et par paracet før jeg legger meg og tenker jeg, Natta dere :)

Trodde ikke det var mulig å få to kolikkunger, men jaggu fikk begge det som baby. Dusteting.

Uff. Når rutiner blir forandra reagerer ikke de små så godt nei :/ når vi har kjørt langst har vi måttet gjort det på en av daglurene. Å kjøre nært leggetid er helt krise her i hus dessverre.
Ja det var ikke så lurt her heller, men vanskeig å unngå når sambo jobba til kl 16 og skulle pakke og dusje..:sour:

Jul blir det uansett[emoji2] sjelden snø her også...sånn er livet langs kysten[emoji12]
Ja. Det er det.

Men jul blir det.

Eldstemann som i innlevelsen glemmer at han ikke egentlig tror helt på nissen lenger fastslo her en morgen at nissen nok har en slede med hjul....

God morgen.

Før klokka er seks har jeg og minstemor kommet oss opp på stua. Det er stille i huset. Natt sier jeg. Hun leker.

Men så hørte vi storebror nede. Klassisk det, han våkner tidlig.
Mellomste sover glatt opp mot en time til. Og mannen selvsagt gjerne lenger.

Vi har en lørdag med mye planer. Inkl shopping. Eldste må ha dress eller utebukse. Har jeg hevdet hele høsten men han sier han har dress. Den har han hatt to år og jeg mener den er for liten. Men siden jeg ikke finner den buksa jeg vil ha i hans størrelse utsettes det uke for uke

Til han når snøen kom, kom hjem og hylte at han må ha ny dress, den er for liten og trang!

Sende-gavene bør i hus i løpet av en ukes tid.
Og sjekke at vi har alt vi trenger til baking. Ungene får kalendergave som betyr bakedag i morgen. (for all del, kiwi insisterer på at for at det skal bli mindre stress for meg å handle så er de åpen på søndagene. Men det er ganske langt på dag før de åpner så for min del føles ille

Så mannen får ikke sove LENGE, men til åtte er greit.

Flere tidlig oppe ja zzz. Håpte bursdagsbarnet ville sove lenge jeg. Den gang ei

Innen kvart over seks fant lillemor som satt på do da vi sto opp men ikke presterte noe ut at nå var tiden inne for det. Så bleieskift
Og da traff vi mellomste. Som altså slett ikke sov til sju.

Trøtt jeg.

Back
Topp