Skravletråd Desember

Da har vi gått hjem og lillemor på 2 er fortsatt våken :p hun er redd for fyrverkeri og derfor får hun være våken. Bedre det enn å våkne til at det smeller...
Godt nytt år folkens :)

Godt nytt år snuppa[emoji1]
 
Trøtt, sliten, kjeder meg, småkvalm av... Mangel på mat og spist for mye snacks.

Halvtime igjen, så fyrverkeri og så hjem kjenner jeg skal bli godt

Godt nytt år Sara[emoji1] håper det gikk fint igår!
 
Godt nytt år Sara[emoji1] håper det gikk fint igår!
Kvelden ble fin for ungene.

Kjedelig men grei nok for meg. Ikke noe som personlig fristet til gjentakelse, men fint for ungene. Så vi får se hvordan 2018 blir så får vi vurdere hva vi gjør neste gang.
 
Kvelden ble fin for ungene.

Kjedelig men grei nok for meg. Ikke noe som personlig fristet til gjentakelse, men fint for ungene. Så vi får se hvordan 2018 blir så får vi vurdere hva vi gjør neste gang.

Godt barna ble fornøyd da[emoji1]
Heldigvis lenge til neste gang!
 
Da bør dem gjøre noe. Var selv mye plaget med ørebetennelse da jeg var liten. Og husker selv hvor utrolig vondt det var[emoji20] masse god bedring til vesla[emoji171] så krysser jeg fingrene for at dem gjør noe i februar[emoji4]
Kroppen eier ikke insulinproduksjon[emoji85] så jeg sliter med å finne riktig dose. Heldigvis ikke kjempehøye målinger, men nok til at lille vokser for mye. hun har det bra i magen, og det er det viktigste[emoji7] Vesla blir 2år om to uker, så tenker det kommer til å gå fort jeg. Og jeg har kontroller både her og der den siste tiden.

Ja håper det da [emoji4] Skal til barnelegen imorgen. Det er grusomt vondt [emoji33] Takk for det [emoji171] Timen er visst i januar, så enda bedre!

Huffda, kroppen begynner vel å bli sliten også. Det er godt hun har det bra, men jeg regner med at de følger dere godt opp? [emoji4] Ja, da går nok tiden. Nok å styre med [emoji85]
 
Ja håper det da [emoji4] Skal til barnelegen imorgen. Det er grusomt vondt [emoji33] Takk for det [emoji171] Timen er visst i januar, så enda bedre!

Huffda, kroppen begynner vel å bli sliten også. Det er godt hun har det bra, men jeg regner med at de følger dere godt opp? [emoji4] Ja, da går nok tiden. Nok å styre med [emoji85]
Det er kjempebra[emoji4] Krysser fingrene[emoji171]
Er inne til kontroll hver 14 dag, både hos jordmor og lege. Og hos dia.sykepleier innimellom[emoji4]
 
Nei har prøvd alle som er vits å prøve :/
Har dessverre ikke godt apparat heller. Går til fysio, men vet ikke hvor lenge det er vits. Den fysioterapeuten jeg trenger som er spesialist fins det bare en av i hele fylket og hun har ventelister på flere år :( snart må jeg slutte med smertestillende og da vet jeg ikke åssen jeg skal klare dagene når smertene blir for store :/ er jo så hemmet fra å engang bære dattra mi på snart fem mnd selv med smertestillende.

Kompleks situasjon du har altså..
tror jeg må nevne det jeg har med pusten om natta til legen. Er så skummelt at jeg er redd for å sove av og til.
Har aldri hatt særlig høyere blodtrykk enn det jeg. Men aldri noen som har sagt det er lavt. Normalt blodtrykk for meg er 85-90/58-60. Vet pulsen min blir veldig lav på natt ifølge firbiten min :p

Høres leit ut :( Håper du har familie rundt deg som kan hjelpe deg når det står på som verst [emoji171] Jeg hadde ikke klart meg uten familien, men jeg blir forhåpentligvis litt bedre etter operasjon. Har du noen mulighet til å dra til et annet fylke da? Jeg hadde ikke klart meg uten smertelindring, men det er heldigvis helsevesenet veldig klar over. Hvorfor må du slutte?

Kan være greit å nevnte slikt ubehag ja [emoji4] Blodtrykk på 85/55 i seg selv er ikke farlig, men det avhenger av hvor mye det da synker på natt i tillegg. Jeg tar tilleggsmedisiner før jeg legger meg, samt at jeg går på medisiner som forstyrrer elektrolytter. Alle disse tingene kan være med på å senke blodtrykket til et ugunstig nivå når jeg sover. Men det er kun gjetning fra legene sin side da det kan skyldes både trykket på hjernebarken, epiletisk aktivitet eller takyardi. Så vi utelukker en ting av gangen. Flere deler av hjernen min er påvirket av trykket, så at det også kan føre til søvnparalyse på natt kan man antageligvis ikke se bort ifra. Jeg er motsatt av deg, og har heller for høy puls jeg da [emoji14]
 
Det er kjempebra[emoji4] Krysser fingrene[emoji171]
Er inne til kontroll hver 14 dag, både hos jordmor og lege. Og hos dia.sykepleier innimellom[emoji4]
Godt å høre [emoji8] Snart i mål nå frøken [emoji171] Har du hatt ks før eller blir det første?
 
Funker best om vi er hjemme og holder oss til rutiner ja[emoji4]
Blir tøft når han hauser seg opp, han blir så stresset når vi ikke skjermer han[emoji13]
Jeg kan absolutt se den. Hvor gammel er han? Nå har mi cp da, og ikke ADD. Og er sikkert mye yngre. Men kjenner meg allikevel igjen, allerede. Hun må skjermes, og grensene må være så tydelige at man nesten kan skjære seg på dem. Da funker det. Merker det på henne bare etter jula når alt av rutiner med bhg etc forsvinner, hun endrer rett og slett personlighet. Går det greit i forhold til søsken?
 
Da krysser vi fingrene for at det forblir et planlagt [emoji171] Jeg tror du har skrevet det før, men hva utgjorde hastesnitt sist? Spennende for dere dette [emoji4]
Det gjør det nok[emoji6][emoji171] Frøkna var for stor, så hu kom aldri ned i bekkenet, heldigvis. Ellers hadde hun blitt sittende fast[emoji32]
Ja, blir kjempespennende[emoji1]
 
Jeg kan absolutt se den. Hvor gammel er han? Nå har mi cp da, og ikke ADD. Og er sikkert mye yngre. Men kjenner meg allikevel igjen, allerede. Hun må skjermes, og grensene må være så tydelige at man nesten kan skjære seg på dem. Da funker det. Merker det på henne bare etter jula når alt av rutiner med bhg etc forsvinner, hun endrer rett og slett personlighet. Går det greit i forhold til søsken?

Han er 9,5 år[emoji4]
Går ikke bra med søsken nei[emoji20] han skjønner ikke sosiale koder og har ikke de samme sperrene som andre barn.. De to minste er livredd for ham...[emoji20] han sparker eller slår om de kommer for nære. De kan aldri være alene i samme rom[emoji31]
 
Back
Topp