Skravletråd Desember

Trøtt, sliten, kjeder meg, småkvalm av... Mangel på mat og spist for mye snacks.

Halvtime igjen, så fyrverkeri og så hjem kjenner jeg skal bli godt
 
Syr ikke selv. Men har en venninne som syr. Så er alltid interessant med stoff :D men kunne ha tenkt meg å.lære det da :D

Jeg har troa på at du klarer det. Er jo stort område med mange potensielle kunder hvertfall:)

Jeg skal omvende deg til å bli syer ;) Bare vent til jeg åpner en sybutikk med masse herlige fargerike stoffer [emoji7] Med symaskiner såklart. Så kommer du innom og så lærer jeg deg ;)
 
Men uansett, den så hvertfall bra ut..
64e478e12c495a00ea131fe648166946.jpg
91cd5f9e46cda1dfb7b0207bd4212a44.jpg

Jeg hadde glatt spist den der opp ;)
 
Så tøff du er da :) håper du kommer til å trives!

Tenker at om vi først skal flytte på oss enda en gang skal vi satse stort. Norge norge er ikke lenger for meg. Trenger noe helt nytt. Og mitt nettverk er ikke her lengre. :) mye større muligheter for oss i sør :)
 
Jeg skal omvende deg til å bli syer ;) Bare vent til jeg åpner en sybutikk med masse herlige fargerike stoffer [emoji7] Med symaskiner såklart. Så kommer du innom og så lærer jeg deg ;)
Gleder meg:D
 
Si ifra hvordan dere likte den! Vi trengte noen episoder før vi synes den var noe :)

Så en igår. Og en ifra sesong to plutselig [emoji85] viaplay hoppa feil. Men tror jeg må se noen episoder til for å finne ut om det er noe :p
 
Litt av en nyttårsaften. Når eldste sovnet, starter yngste å skrike. Og holdt på siden. Roa seg under matlagningen og vi spiste nachos på skift. Så holdt det gående med byssing i snart to timer. Enda sove ikke yngste. Plutselig er eldste våken og nå sitter jeg inne hos henne til hun sovner. Så ny legging der. Yngste sover fremdeles ikke.

Godt nyttår liksom :p begynner å spøke for den baileysen jeg hadde gleda meg sånn til. Kjøpte den ugår utelukkende for å kose oss ikveld og feire oss :p

Typisk at det blir sånn[emoji20] håper dere fikk feiret litt til slutt!
 
Back
Topp