Får se hva vi finner på. Noe som passer den eldre garde (haha ^^)
Brettspill eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får se hva vi finner på. Noe som passer den eldre garde (haha ^^)
Godt nytt år alle sammen[emoji1][emoji1][emoji322]
Takk det trenger jegHahalykke til!![]()
Er det, har ikke tid i kveldDet er veldig avslappende![]()
Første gang jeg lager helstekt kalkun, og den ble helt perfekt!! Yess!
Sånn, måtte bare skryte litt, var redd for at den enten skulle bli rå eller tørr.![]()
Den følger jeg ikke med påBlacklist[emoji173]️
En hvit castello, fant den til sluttHva savnet du??[emoji13]
Uff. Håper de sovner snart [emoji173]Litt av en nyttårsaften. Når eldste sovnet, starter yngste å skrike. Og holdt på siden. Roa seg under matlagningen og vi spiste nachos på skift. Så holdt det gående med byssing i snart to timer. Enda sove ikke yngste. Plutselig er eldste våken og nå sitter jeg inne hos henne til hun sovner. Så ny legging der. Yngste sover fremdeles ikke.
Godt nyttår liksom [emoji14] begynner å spøke for den baileysen jeg hadde gleda meg sånn til. Kjøpte den ugår utelukkende for å kose oss ikveld og feire oss![]()
StemmerSamme fylke?![]()
Hva skal dere spille?Nei spilletid
Godt nyttår til deg og dine også samt alle andre her inneGodt nytt år alle sammen[emoji1][emoji1][emoji322]
Så utrolig gøy, flink du erFørste gang jeg lager helstekt kalkun, og den ble helt perfekt!! Yess!
Sånn, måtte bare skryte litt, var redd for at den enten skulle bli rå eller tørr.![]()
Første gang jeg lager helstekt kalkun, og den ble helt perfekt!! Yess!
Hehe
Hva har dere spist?
Yippi, så flink du er![emoji1]
Så bragrattis
![]()
Haha, takk! Skal ikke mye til for å glede hormonelle gravideSå utrolig gøy, flink du er![]()
Uff. Håper de sovner snart [emoji173]