Skravletråd Desember

Haha
emoji23.png
lykke til!
Takk det trenger jeg

Litt av en nyttårsaften. Når eldste sovnet, starter yngste å skrike. Og holdt på siden. Roa seg under matlagningen og vi spiste nachos på skift. Så holdt det gående med byssing i snart to timer. Enda sove ikke yngste. Plutselig er eldste våken og nå sitter jeg inne hos henne til hun sovner. Så ny legging der. Yngste sover fremdeles ikke.

Godt nyttår liksom :p begynner å spøke for den baileysen jeg hadde gleda meg sånn til. Kjøpte den ugår utelukkende for å kose oss ikveld og feire oss :p

Første gang jeg lager helstekt kalkun, og den ble helt perfekt!! Yess!
Sånn, måtte bare skryte litt, var redd for at den enten skulle bli rå eller tørr. :p

Herlig følelse det kan jeg tenke meg! Flink [emoji16][emoji1319]

Litt av en nyttårsaften. Når eldste sovnet, starter yngste å skrike. Og holdt på siden. Roa seg under matlagningen og vi spiste nachos på skift. Så holdt det gående med byssing i snart to timer. Enda sove ikke yngste. Plutselig er eldste våken og nå sitter jeg inne hos henne til hun sovner. Så ny legging der. Yngste sover fremdeles ikke.

Godt nyttår liksom [emoji14] begynner å spøke for den baileysen jeg hadde gleda meg sånn til. Kjøpte den ugår utelukkende for å kose oss ikveld og feire oss :p
Uff. Håper de sovner snart [emoji173]

Uff. Håper de sovner snart [emoji173]

Håper jeg også. Kroppen har fått en skikkelig kræsj etter alle besøkene i en uke nå. Er utslitt. Og skulle slappe av ikveld på sofaen. Kvelden er vel egentlig sålangt tilbrakt på en vond barnekrakk på rommet til eldste [emoji85][emoji849]

Back
Topp