Skravletråd desember

Haha:p da hadde jeg blitt fornærmet:p
Jeg ble også veldig "fornærmet".
Nå skal det sies at den reklamen var på TV'n like før, og han påstod han gjorde det helt ubevist :P

Lest meg opp om keisersnitt og prematur barn pga morkaken. Ble mer rolig, men liker IKKE epidural da :p men det må bare til. På OUL får jeg time for å sjekke morkaken, for hun mente den ikke flyttet seg så fort. Er jo bare 3 uker til :D

Lest meg opp om keisersnitt og prematur barn pga morkaken. Ble mer rolig, men liker IKKE epidural da :p men det må bare til. På OUL får jeg time for å sjekke morkaken, for hun mente den ikke flyttet seg så fort. Er jo bare 3 uker til :D
Bra du ble mer rolig.
Spinalbedøvelse er mye bedre for både mor og barn under et KS enn narkose.
Da kan forresten også far være tilstede, det får han ikke ved narkose

Gruer meg egentlig ikke, er bare veldig vemodig..
Lurer på ang NAV jeg. Legen på riksen mener jeg ikke skal jobbe siden jeg har hatt blødninger. Tiltaket åpner på mandag, så må ny sykemelding av legen min da. De kan ikke tvinge meg og ikke utbetale AAP pga det er fare for mor og barn å jobbe

Bra du ble mer rolig.
Spinalbedøvelse er mye bedre for både mor og barn under et KS enn narkose.
Da kan forresten også far være tilstede, det får han ikke ved narkose
Helt sant :) mannen bare: æsj, jeg skal ikke se deg bli skjært opp og må passe N. Jeg svarte: det er jo fødsel da -.-

Lurer på ang NAV jeg. Legen på riksen mener jeg ikke skal jobbe siden jeg har hatt blødninger. Tiltaket åpner på mandag, så må ny sykemelding av legen min da. De kan ikke tvinge meg og ikke utbetale AAP pga det er fare for mor og barn å jobbe
Den skjønte jeg ikke helt.
Er man sykemeldt så er man sykemeldt og man får vel sykepenger som annen sykemelding når man ikke er gravid?

Den skjønte jeg ikke helt.
Er man sykemeldt så er man sykemeldt og man får vel sykepenger som annen sykemelding når man ikke er gravid?
Jeg har arbeidsavklaringspenger og de mener jeg måtte være i tiltak, men nå er det fare for mor og barn da

Back
Topp