Jeg ble også veldig "fornærmet".Hahada hadde jeg blitt fornærmet
![]()
Nå skal det sies at den reklamen var på TV'n like før, og han påstod han gjorde det helt ubevist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble også veldig "fornærmet".Hahada hadde jeg blitt fornærmet
![]()
Fikk egentlig bare sovet til kl 4 da..Oi :O ja da fikk du sove litt da, men langt fra nok :O
Det er alt for lite :/Fikk egentlig bare sovet til kl 4 da..
Gruer meg egentlig ikke, er bare veldig vemodig..Skjønner du gruer deg
Bra du ble mer rolig.Lest meg opp om keisersnitt og prematur barn pga morkaken. Ble mer rolig, men liker IKKE epidural damen det må bare til. På OUL får jeg time for å sjekke morkaken, for hun mente den ikke flyttet seg så fort. Er jo bare 3 uker til
![]()
Lurer på ang NAV jeg. Legen på riksen mener jeg ikke skal jobbe siden jeg har hatt blødninger. Tiltaket åpner på mandag, så må ny sykemelding av legen min da. De kan ikke tvinge meg og ikke utbetale AAP pga det er fare for mor og barn å jobbeGruer meg egentlig ikke, er bare veldig vemodig..
Helt santBra du ble mer rolig.
Spinalbedøvelse er mye bedre for både mor og barn under et KS enn narkose.
Da kan forresten også far være tilstede, det får han ikke ved narkose
Vi får se det fra den lyse siden, da får jeg sikkert sove godt til nattenDet er alt for lite :/
Den skjønte jeg ikke helt.Lurer på ang NAV jeg. Legen på riksen mener jeg ikke skal jobbe siden jeg har hatt blødninger. Tiltaket åpner på mandag, så må ny sykemelding av legen min da. De kan ikke tvinge meg og ikke utbetale AAP pga det er fare for mor og barn å jobbe
Da kan du si at man ikke ser det blir skjært opp, det blir satt opp en skjerm.Helt santmannen bare: æsj, jeg skal ikke se deg bli skjært opp og må passe N. Jeg svarte: det er jo fødsel da -.-
Helt santVi får se det fra den lyse siden, da får jeg sikkert sove godt til natten![]()
Jeg har arbeidsavklaringspenger og de mener jeg måtte være i tiltak, men nå er det fare for mor og barn daDen skjønte jeg ikke helt.
Er man sykemeldt så er man sykemeldt og man får vel sykepenger som annen sykemelding når man ikke er gravid?
Prøvde å si det, men han er pingle når det gjelder blod osvDa kan du si at man ikke ser det blir skjært opp, det blir satt opp en skjerm.
Ble det begge gangene mine, også på RH
Da vet jeg faktisk ikke.Jeg har arbeidsavklaringspenger og de mener jeg måtte være i tiltak, men nå er det fare for mor og barn da
Men fødselen til N var han med på?Prøvde å si det, men han er pingle når det gjelder blod osv![]()
Skal ringe legen min på mandag og be om hjelp til detteDa vet jeg faktisk ikke.
Du får ringe å høre
Masse lykke til.Skal ringe legen min på mandag og be om hjelp til dette![]()
Jepp det var hanMen fødselen til N var han med på?
Han vil se mindre blod ved et KS enn vanlig fødsel