Skravletråd desember

Etter bleieskift av bæsjebleie sånn etter ett, sovnet hun. Ammet noen ganger, men sov greit
Men hun kaver altså veldig sånn frem til rundt halv to.
Glemte å nevne at han hadde tisset gjennom bleie og pysj og jeg måtte opp og skifte [emoji14]

God morgen alle sammen :)
Planer for dagen?
Brette klærene hennes som jeg vasker i går, og få på plass i kommoden. Sånn litt lettere forsinket...

Jm skulle ta kontakt og komme innom om det passet sånn.

Også kommer min bror, trolig med familien, de har funnet frem litt bittesmå ullklær fra loftet, jeg har nemlig ikke klart å finne mye fra mine eldste....

Ellers bare slappe av og kose oss. Men vi burde finne på noe med de eldste ungene, de trenger det.

God dag :) da er det på tide å snu døgnet. Her har vi sovet til 10-11 tiden. Idag skal vi en tur på kjøpesenter :)

Da er siste ting før jeg skal tilbake fikset, bekreftelse fra lege om at jeg ammer slik at jeg har rett til ammefri..
Syns denne permisjonstiden har gått så alt for fort

Jeg føler meg såra og vonbroten.

Her står jeg på kjøkkenet, holder på å legge potetbåtene i en ildfast form etter å ha marinert de i olje, chili og hvitløk.
Har raspet sellerirot, skivet sjalottløk, finhakket paprika, salt og pepper over før det går i ovnen.
Til det skal jeg lage maispure, hjemmelaget bearnaise, brokkoli med parmesan og biff entrecote.

Og hva gjør mannen, han går rundt og plystrer på melodien til "godt levert" reklamen :wideyed:
Haha:P da hadde jeg blitt fornærmet:P

Back
Topp