Glemte å nevne at han hadde tisset gjennom bleie og pysj og jeg måtte opp og skifte [emoji14]Etter bleieskift av bæsjebleie sånn etter ett, sovnet hun. Ammet noen ganger, men sov greit
Men hun kaver altså veldig sånn frem til rundt halv to.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte å nevne at han hadde tisset gjennom bleie og pysj og jeg måtte opp og skifte [emoji14]Etter bleieskift av bæsjebleie sånn etter ett, sovnet hun. Ammet noen ganger, men sov greit
Men hun kaver altså veldig sånn frem til rundt halv to.
Brette klærene hennes som jeg vasker i går, og få på plass i kommoden. Sånn litt lettere forsinket...God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Klart noen vil tenke slik, men da får de bare gjøre det da.Vet. Men noen tenker slik. Jeg var nær ved å ikke velge navnet fordi noen vil tenke slik. Men det passer så godt til henne.
TakkGod tur hjem
Her sov vi til 07:30God dagda er det på tide å snu døgnet. Her har vi sovet til 10-11 tiden. Idag skal vi en tur på kjøpesenter
![]()
Blir det rart å starte i jobb nå?Da er siste ting før jeg skal tilbake fikset, bekreftelse fra lege om at jeg ammer slik at jeg har rett til ammefri..
Syns denne permisjonstiden har gått så alt for fort
Huff da :/ vi skal sto opp 08:30 i morgen. Kan vel si at N ikke er morgen fuglHer sov vi til 07:30
Men det var en del nattevåk
Håper det blir roligere de neste dagene daLitt for travel...
Så tenkte jeg det skulle roe seg nå da. Neida
Det er ikke det å jobbe som blir rart, men det å forlate lille U så mange timerBlir det rart å starte i jobb nå?
Blir du ikke lei?Hjemme alene for 3 gang. Første og andre er og bli morsom![]()
HahaJeg føler meg såra og vonbroten.
Her står jeg på kjøkkenet, holder på å legge potetbåtene i en ildfast form etter å ha marinert de i olje, chili og hvitløk.
Har raspet sellerirot, skivet sjalottløk, finhakket paprika, salt og pepper over før det går i ovnen.
Til det skal jeg lage maispure, hjemmelaget bearnaise, brokkoli med parmesan og biff entrecote.
Og hva gjør mannen, han går rundt og plystrer på melodien til "godt levert" reklamen![]()
Skandaløst lenge!!Ojoj, det var jaggu lenge![]()
Det skjønner jeg. Gammel er han nå?Det er ikke det å jobbe som blir rart, men det å forlate lille U så mange timer
Ikke den og 2.Blir du ikke lei?![]()
Til vanlig starter dagen rundt 6 her, så 7:30 var ikke dårlig.Huff da :/ vi skal sto opp 08:30 i morgen. Kan vel si at N ikke er morgen fugl![]()
Han er litt over 9 månederDet skjønner jeg. Gammel er han nå?
Oi :O ja da fikk du sove litt da, men langt fra nok :OTil vanlig starter dagen rundt 6 her, så 7:30 var ikke dårlig.
Hadde det ikke vært for at frøkna og lille U skiftet på å holde meg våken fra kl 4
Skjønner du gruer degHan er litt over 9 måneder