Ja takk. Nå ser det ut som hon somnar . Har vart våken i 2,5 timmar nu. Fått febernedsettende . Hoppas vi får litt søvnMasse god bedring
Her hadde vi oppkast natt til 2.juledag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk. Nå ser det ut som hon somnar . Har vart våken i 2,5 timmar nu. Fått febernedsettende . Hoppas vi får litt søvnMasse god bedring
Her hadde vi oppkast natt til 2.juledag![]()
Isbitar var till stor hjelp i svangerskap nr 2Ja er grusom:-/. Hadde den med første og men da kan den ikke før rundt uke 21
TakkUff da.
Masse god bedring
Takk de trengs verkligen nær du har feber sjukdom hver uke stortsett så blir man trøttMasse god bedring![]()
HuffHurra for en ny våkennatt...
Så koseligJulaften hos familiene annen hver gang. Her er det hos mine besteforeldre og alltid samme maten. 2. Juledag kalkun hos mamma og nyttårssaften hos mine besteforeldrevi lagde ny tradisjon pga bursdagen til mannen om grøten. Mamma hadde den før nå har vi den og bursdagsfeiring samme dag. Ellers er det juletre opp 22 og julebakst andre advent
duda?
![]()
Nå har hun vært våken en time. Hadde jo håpet at hun ville vokse det av seg, men det blir jo nesten verre og verre. 14 måneder og har ikke sovet en eneste nattHuff![]()
Huff :/ N slet og sliter med søvn ved mye utvikling og tannfrembruddNå har hun vært våken en time. Hadde jo håpet at hun ville vokse det av seg, men det blir jo nesten verre og verre. 14 måneder og har ikke sovet en eneste natt
Yngste har ikke leggetidVel yngste er for liten til å ha en leggetid.
Dersom eldste her hadde fått lov til å legge seg når han selv hadde hatt lyst hadde han ikke lagt seg og vi ville fått et h** i morgen
Jeg sovna så tidligJeg får ikke sove, og nå er jeg sulten haha![]()
Gjør detBlir farlig mye godt i jula![]()
Det er jo en naturlig forklaringEller akkurat kommet hjem og må ha kveldsmat
Håper det retter seg snartTusen takk!hun får tenner og er i utvikling igjen og da blir døgnet helt rart dessverre :/
Han har sine øyeblikkMakan til snill mann![]()
Ja ikke noe gøy å legge seg med halsbrannSå bra da![]()
Takk, ja synes det er veldig flottSå fint navn!![]()