Skravletråd desember

Men når man føler at det rett og slett begynner å bli møkkete rundt omkring. Da må jeg gjøre no! Mannen er veldig hjelpsom han altså, men han jobber jo da og så ser han ikke ting på samme måte som meg. Nå har frøkna sovet på brystkassa til pappa i en time, så da har jeg heldigvis fått gjort litt. Hehe men ja.. babykos er jo bare det beste som finnes :)
Bra du fikk unna litt mens hun koste pappa:D
Nei, mannfolk ser ikke det samme som oss:P

Typisk at begge ungene skal være våkne og styre når mannen er vekke:p Heldigvis sovnet O.J. endelig for litt siden:):p
Høres veldig typisk ut :P
Nytt profilbilde ser jeg, gratulerer

Høres veldig typisk ut :p
Nytt profilbilde ser jeg, gratulerer
Jada slår jo ikke feil. Så tok med meg snuppa opp på rommet hans og satt der hengende med hu på puppen og holdt han med andre hånden og sang når trollmor har lagt sine elleve små troll:p

Jo takk...var lei meg selv...så måtte ha et nytt et:cool:

Mannen overrasket med å komme en time før enn han sa :D jeg har lyst på pasta men den har stått ute i 5 timer da er den ikke trygg da?

Eldste vil velge å legge seg selv når han er trøtt, og sov når mannen kom ned. Yngste... Henne ammer jeg i senga nå
Vel yngste er for liten til å ha en leggetid.
Dersom eldste her hadde fått lov til å legge seg når han selv hadde hatt lyst hadde han ikke lagt seg og vi ville fått et h** i morgen

Back
Topp