Hvorfor ikke?Gaaah skulle se istid men neida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke?Gaaah skulle se istid men neida
Er jo en nyttig ting å kunneHaha ja da lærte jeg noe idag å![]()
Mamma skulle se noe annetHvorfor ikke?![]()
Halv ti, vi har to. Eller en og en halv, den yngste sover nesten på puppen. Eldstemann er forsåvidt noe uviss, han er på rommet sitt. Mannen går og sjekker/hører med ham. Så skal han få ta yngste som har sovnet på puppen ser jeg, så jeg får spise, for jeg vil legge meg..Da er klokken 9 og vi har 3 våkne ungen![]()
Ser Harry Potter herVi ser jurassic park![]()
Høres godt utNystekte horn til kveldsmat![]()
Ja er grusom:-/. Hadde den med første og men da kan den ikke før rundt uke 21Uff kjenner till den.
Får i tillegg massasje av gubben:-DSå deilig
Kos deg i sofa!
Så braIkke så gale faktisk. Han var utrolig trøtt men ikke alltid like lett å lukke øynene helt. Men med litt rolig musikk og kos sovnet han
![]()
Han heter Jonathan :-DSå bra
Hva heter han forresten?
Å ja, koselig med bare dere ogsåMeg og snuppasluttet med jentekvelder når de kun satt på mobilen 5/7 stk
![]()
Ååh....sikle, sikle!ja. hihi.
hadde til dessert med is![]()
Håper den forsvinner igjen!Halsbrannen er kommet kjenner jeg
Forsvant for i kveld ihvertfall etter ett glass med melkHåper den forsvinner igjen!![]()
Blir farlig mye godt i julaÅåh....sikle, sikle!![]()
Vil de ikke sove eller klarer de ikke?Da er klokken 9 og vi har 3 våkne ungen![]()
Tror hvertfall de to yngste sover nå, muligens også eldste men ikke helt sikkerHalv ti, vi har to. Eller en og en halv, den yngste sover nesten på puppen. Eldstemann er forsåvidt noe uviss, han er på rommet sitt. Mannen går og sjekker/hører med ham. Så skal han få ta yngste som har sovnet på puppen ser jeg, så jeg får spise, for jeg vil legge meg..
Så koselig
Eller akkurat kommet hjem og må ha kveldsmatVil de ikke sove eller klarer de ikke?![]()