Takk for detSå nydelig hun er
(Og fin du er)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detSå nydelig hun er
(Og fin du er)
Tror nok det.Åja da sovner de nok snart![]()
Så du skrev det før i dag, flink hun erTakk for deter ikke så farlig å vise meg og henne nå. Det kjente det så ser de det
prinsessen min som har lært seg å telle til 3
![]()
Sikkert deilig å komme hjemTror nok det.
Mamma sa vi godt kunne sove der en natt til siden vi ikke kunne være hos svigermor, men hadde egentlig bare lyst til å komme oss hjem
Men når man føler at det rett og slett begynner å bli møkkete rundt omkring. Da må jeg gjøre no! Mannen er veldig hjelpsom han altså, men han jobber jo da og så ser han ikke ting på samme måte som meg. Nå har frøkna sovet på brystkassa til pappa i en time, så da har jeg heldigvis fått gjort litt. Hehe men ja.. babykos er jo bare det beste som finnesBabykosrydde kan du gjøre senere!
Nam, det hørtes godt ut.Nystekte horn til kveldsmat![]()
Det er det ogsåNam, det hørtes godt ut.
Spiste toastbrød med salami på, jeg.. Må jo nyte at jeg kan spise spekemat [emoji14]Det er det også
Krysser for degStraks natt her i huset. Krysser fingrene for at hun sover i natt..
Uff kjenner till den.Halsbrannen er kommet kjenner jeg
God kveld KenguGod kveld alle sammen
Så utrolig godt, kanskje jeg skal lage det i morgenNystekte horn til kveldsmat![]()
Blir nok deiligI morgen er vi helt alene frem til kl 15.. første gang på mange dager
Er meldt mildvær her, så er nok snart borte igjenLitt mer enn her ja. Kom noen snøfnugg igjen i ettermiddag men tror ikke det la seg noe særlig
![]()
Ja det synes jegSå utrolig godt, kanskje jeg skal lage det i morgen![]()
Så deiligDa er besøket dratt, mini sover og vi sløver på sofaen foran tven![]()
Joda det blir det nokBlir nok deilig![]()
God kveld RonjaRGod kveld Kengu![]()
Masse god bedringEr de ikkje typiskt att barn ska bli syke nær man er På besøk eller nær man har besøk? Nå har jenta på 18 Mnd feber igjen . Finner ej roen har legat i sengen i 1,5 timmar nu