5000 slår vi lettTitter innom for å ønske dere en god søndagSkravlingen tok seg veldig opp i går så tipper dere skravler så mye i dag at vi knuser rekorden fra i fjor... som var 5000 på en dag i romjula....
God søndag til deg også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5000 slår vi lettTitter innom for å ønske dere en god søndagSkravlingen tok seg veldig opp i går så tipper dere skravler så mye i dag at vi knuser rekorden fra i fjor... som var 5000 på en dag i romjula....
Så koselig. Hva får dereGod ettermiddag
Her er det snart middag hos min mamma!
Hva gjør dere?![]()
Da er det på tide du slapper av litthei jenter hvordan ser dagen ut for dere?
Jeg har nettopp fått dratt inn lisensen med å styre i stallen da kroppen ikke er klar for å gjøre mer jobb i stallen før terminen den 7. Var så godt i gang, klarte mye, men i går begynnte kroppen og krangle og i dag måtte jeg faktisk gi meg midt i stalljobben;(
Men gubben smiler og har vist ventet på den dagen at jeg må kaste inn håndkleet i stallen ;(
Den må jeg Google etterpåEn Braun FX3030 er en nyere versjon av den jeg hadde.
Er ikke en av disse veldig populære, men de er for det meste bakemaskiner og det er ikke det jeg treger
Håper han fant roen til sluttDa var det å prøve å få til en liten powernap på mini. Er sutrete og grinete ut av en annen verden og alt er gale. Skal ikke være på gulvet og leke, ikke sitte i ro på fanget og få kos, hyler når han ikke får lov til å leke med gavene vi voksne fikk til jul (og da selvsagt helst de knuselige tingene). Ligger og er misfornøyd i vognen for skal jo heller selvsagt ikke sove.
Jeg har et par på 7 og 4,5 som også burde hatt en slik hvil, småsure begge to.... Og foreldrene....Håper han fant roen til slutt![]()
Nam..
Ja blir dessverre detBlir stille og rolig da
Er hun vrang?Vi får se hva jeg kan bidra med.
Kommer helt an på svigermor..
Er bare litt mye av henneEr hun vrang?
Har aldri sett den jegVi ser hjemme alene 4 nåmå jo se alle sammen
![]()
hehe jaja. hva gjør han narr av?Jentekveld !!!var litt møkklei mannen som gjør narr av meg
men nå savner jeg han og vil bare ha ha han hjem
![]()
![]()
nei neppeTror ikke vi klarer 5000 med dette tempoet