Skravletråd desember

Sliter med det samme selv. Og har innsett at jeg ikke får lagd mye til middag med baby på armen likevel. Blir vel brødmat her vel! Om ikke pizza fra jobben til mannen da..:D
Bæresjal er gull

(ja, og hjemmeværende mann, for meg)

Åå, herlig! ♡ Åh, kjenner jeg savner den tida dr litt, jeg:) Men koser meg fælt med baby på 3 uker og da :P
Ja ❤️ å så herlig :) synes jeg kjenner det tidlig men gjenkjenner det fra sist :)

Sliter med det samme selv. Og har innsett at jeg ikke får lagd mye til middag med baby på armen likevel. Blir vel brødmat her vel! Om ikke pizza fra jobben til mannen da..:D
Husker det hehe :p spiste alltid kald middag men verdt det :)

Jippi misforståelse med svigermor, vi skal ikke overnatte likevel

Spise på skift. Det begynner å demre for oss ja...
Det gikk ikke med ei som lå på puppen 8 timer og pause 10 min så på igjen :p skjønte ikke at hun hadde sugebehov :p

Det gikk ikke med ei som lå på puppen 8 timer og pause 10 min så på igjen :p skjønte ikke at hun hadde sugebehov :p
Spise med baby på puppen begynner jeg også å huske igjen... Men din hørtes ut som trengte en smokk?

Spise med baby på puppen begynner jeg også å huske igjen... Men din hørtes ut som trengte en smokk?
Hun fikk smokk etter hvert men var så usikker siden hun var min første :p

Ser den.

Har ei som det virker som trenger en her også, men hun er bare 2 dager gammel så hun må vente.
Hun fikk når hun var 6 uker da og når hun sov når hun var 1 uke :)

Back
Topp