Åå, herlig! ♡ Åh, kjenner jeg savner den tida dr litt, jegWow spark på utsiden av magen uke 15 :O![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, herlig! ♡ Åh, kjenner jeg savner den tida dr litt, jegWow spark på utsiden av magen uke 15 :O![]()
Sliter med det samme selv. Og har innsett at jeg ikke får lagd mye til middag med baby på armen likevel. Blir vel brødmat her vel! Om ikke pizza fra jobben til mannen da..Forslag til enkel middag?![]()
Bæresjal er gullSliter med det samme selv. Og har innsett at jeg ikke får lagd mye til middag med baby på armen likevel. Blir vel brødmat her vel! Om ikke pizza fra jobben til mannen da..![]()
JaÅå, herlig! ♡ Åh, kjenner jeg savner den tida dr litt, jegMen koser meg fælt med baby på 3 uker og da
![]()
Husker det heheSliter med det samme selv. Og har innsett at jeg ikke får lagd mye til middag med baby på armen likevel. Blir vel brødmat her vel! Om ikke pizza fra jobben til mannen da..![]()
God ettermiddagGod morgen![]()
Vi skal til mamma og spise kalkunHva skal dere ha til middag i dag? Jeg er litt matlei..
God ettermiddagGod dag![]()
Står til?
Planer for dagen?
Spise på skift. Det begynner å demre for oss ja...Husker det hehespiste alltid kald middag men verdt det
![]()
Alt bra?God ettermiddag![]()
Mannen skal lage pizzaHva skal dere ha til middag i dag? Jeg er litt matlei..
Det spiste vi igår så godtVi skal til mamma og spise kalkun![]()
Det gikk ikke med ei som lå på puppen 8 timer og pause 10 min så på igjenSpise på skift. Det begynner å demre for oss ja...
Det gjorde vi ogsåDet spiste vi igår så godt![]()
Han sovnet til slutt, heldigvisHåper natten gikk fint?![]()
Spise med baby på puppen begynner jeg også å huske igjen... Men din hørtes ut som trengte en smokk?Det gikk ikke med ei som lå på puppen 8 timer og pause 10 min så på igjenskjønte ikke at hun hadde sugebehov
![]()
Hun fikk smokk etter hvert men var så usikker siden hun var min førsteSpise med baby på puppen begynner jeg også å huske igjen... Men din hørtes ut som trengte en smokk?
Ser den.Hun fikk smokk etter hvert men var så usikker siden hun var min første![]()
Hun fikk når hun var 6 uker da og når hun sov når hun var 1 ukeSer den.
Har ei som det virker som trenger en her også, men hun er bare 2 dager gammel så hun må vente.