Skravletråd desember

Snø her også som er meldt å forsvinne. Tror vi venter med å trille til det ikke er så glatt, men de største ungene kan få gå ut og leke

God dag:)
Står til;)?
Planer for dagen:)?
Her er alt bra :) nervøs for morgen dagen og UL men :/ idag skal vi kun slappe av hjemme og ha jentekveld ettermiddag. Mannen skal absolutt på spillekveld :p han må være hjemme 22 tiden da pga jeg må legge meg for natta 23 tiden. Derda? :D

Last edited:
Huff, mye nattevåk?:(
Han hadde kjempevondt i magen i natt, men sovnet til slutt. Veldig ofte han er mye våken om natten, for så å sove lengre på morgenen. Så hvis jeg ikke får sovet på morgenen, så blir jeg veldig sliten. Har vært litt lite søvn nå med besøk her.

Titter innom for å ønske dere en god søndag :) Skravlingen tok seg veldig opp i går så tipper dere skravler så mye i dag at vi knuser rekorden fra i fjor... som var 5000 på en dag i romjula....

hei jenter hvordan ser dagen ut for dere?

Jeg har nettopp fått dratt inn lisensen med å styre i stallen da kroppen ikke er klar for å gjøre mer jobb i stallen før terminen den 7. Var så godt i gang, klarte mye, men i går begynnte kroppen og krangle og i dag måtte jeg faktisk gi meg midt i stalljobben;(

Men gubben smiler og har vist ventet på den dagen at jeg må kaste inn håndkleet i stallen ;(

Her er alt bra :) nervøs for morgen dagen og UL men :/ idag skal vi kun slappe av hjemme og ha jentekveld ettermiddag. Mannen skal absolutt på spillekveld :p han må være hjemme 22 tiden da pga jeg må legge meg for natta 23 tiden. Derda? :D
Det går nok veldig fint! Lykke til:)
Er på hytten enda...reiser hjem i dag etter middag.
Har vært ute å lekt i snøen. Laget snømann:)
Nettop spist lunsjen ute:)

Back
Topp