Rester av julemat mormor og bestefar har satt av til ossHva skal dere ha til middag i dag? Jeg er litt matlei..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rester av julemat mormor og bestefar har satt av til ossHva skal dere ha til middag i dag? Jeg er litt matlei..
Regner vel vekk det lille med snø som ligger her også ila dagen tenker jeg. Er ihvertfall veldig grått ute og hørte det var rundt 4 varmegrader ute så lite sjans for mer snø ihvertfallHer regner det vel vekk snart![]()
Takk for detSå koselig! Gratulerer så mye.
Her er alt braGod dag![]()
Står til?
Planer for dagen?
God dagGod dag![]()
Står til?
Planer for dagen?
Han hadde kjempevondt i magen i natt, men sovnet til slutt. Veldig ofte han er mye våken om natten, for så å sove lengre på morgenen. Så hvis jeg ikke får sovet på morgenen, så blir jeg veldig sliten. Har vært litt lite søvn nå med besøk her.Huff, mye nattevåk?![]()
Skal prøve å trene mere, men setter meg ikke store mål.Noen som skal ha nyttårsforsett?
Jeg kan ta noen av deTitter innom for å ønske dere en god søndagSkravlingen tok seg veldig opp i går så tipper dere skravler så mye i dag at vi knuser rekorden fra i fjor... som var 5000 på en dag i romjula....
Skal prøve å trene mere, men setter meg ikke store mål.[/QUOTE?
det er jo en fin plan
![]()
Vi får se hva jeg kan bidra med.Titter innom for å ønske dere en god søndagSkravlingen tok seg veldig opp i går så tipper dere skravler så mye i dag at vi knuser rekorden fra i fjor... som var 5000 på en dag i romjula....
Ingen i det hele tattNoen som skal ha nyttårsforsett?
Det går nok veldig fint! Lykke tilHer er alt branervøs for morgen dagen og UL men :/ idag skal vi kun slappe av hjemme og ha jentekveld ettermiddag. Mannen skal absolutt på spillekveld
han må være hjemme 22 tiden da pga jeg må legge meg for natta 23 tiden. Derda?
![]()
Skal prøve bidra littTitter innom for å ønske dere en god søndagSkravlingen tok seg veldig opp i går så tipper dere skravler så mye i dag at vi knuser rekorden fra i fjor... som var 5000 på en dag i romjula....
Tja. nyttårsforsett og nyttårsforsett. Et mål hadde det vært uansett...og det er å gå ned noen kg til.Noen som skal ha nyttårsforsett?