Jeg har måttet gjøre det er par ganger, og lurer på det nå. Plages i kveldJa blir vel verre for vært barn. Må du ta smertestillende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har måttet gjøre det er par ganger, og lurer på det nå. Plages i kveldJa blir vel verre for vært barn. Må du ta smertestillende?
Jeg tok jevnt og trutt til det ga seg. paracet og naproxen. De riene er jo helt forferdelige, spesielt når man ammer..Jeg har måttet gjøre det er par ganger, og lurer på det nå. Plages i kveld
TakkSå fine!![]()
Da ville jeg tatt jaJeg har måttet gjøre det er par ganger, og lurer på det nå. Plages i kveld
Det viktigste er at du kommer deg på UL med eller uten mannen.Kommet hjem etter god middagklart spiser mindre og oftere jeg nå
men nå vil ikke mann være med på UL på mandag nå :'( mener det er alt for mange leger ...... Jaja... Får høre om riksen kan fikse det likevel da
fikk penger av mormor til taxi
mannen vet det og nå var bortkastet. Snakk om å endre mening, men date blir det
![]()
![]()
JeppDet viktigste er at du kommer deg på UL med eller uten mannen.
Masse lykke til
Ja, de er det. Jeg prøver å bruke minst mulig, særlig siden vi så vidt jeg vet ikke har så mange igjen...Jeg tok jevnt og trutt til det ga seg. paracet og naproxen. De riene er jo helt forferdelige, spesielt når man ammer..
Åh nei, det er kjipt i jula da!! God bedring!Tror nesten jeg er ved å bli syk
Da gjelder det å porsjonere til natt kanskje?Ja, de er det. Jeg prøver å bruke minst mulig, særlig siden vi så vidt jeg vet ikke har så mange igjen...
Huff da og i julen og daTror nesten jeg er ved å bli syk
Bra skjult synes jeg
Hva lages det?Da lages det dessert til i morgen![]()
Masse god bedringVi skulle ha pølsegrateng, men så er det ingen av oss som gidder å lage noe :O Feber begge toDet er nå jeg skulle ønske at noen leverte mat her i bygda, men jeg tror ikke noen gjør det?
![]()
Etter å ha spist mat så skjulte den ikke merBra skjult synes jeg![]()
Mulig det, og morgendagen er jo søndag, så vi får ikke særlig lett tak i da heller, men jeg tok nå, for dette sliter meg helt utDa gjelder det å porsjonere til natt kanskje?
SjokolademousseHva lages det?![]()