Skravletråd desember

Kommet hjem etter god middag :D klart spiser mindre og oftere jeg nå :) men nå vil ikke mann være med på UL på mandag nå :'( mener det er alt for mange leger ...... Jaja... Får høre om riksen kan fikse det likevel da :) fikk penger av mormor til taxi :D mannen vet det og nå var bortkastet. Snakk om å endre mening, men date blir det :) ❤️

Tror nesten jeg er ved å bli syk

Kommet hjem etter god middag :D klart spiser mindre og oftere jeg nå :) men nå vil ikke mann være med på UL på mandag nå :'( mener det er alt for mange leger ...... Jaja... Får høre om riksen kan fikse det likevel da :) fikk penger av mormor til taxi :D mannen vet det og nå var bortkastet. Snakk om å endre mening, men date blir det :) ❤️
Det viktigste er at du kommer deg på UL med eller uten mannen.
Masse lykke til

Jeg tok jevnt og trutt til det ga seg. paracet og naproxen. De riene er jo helt forferdelige, spesielt når man ammer..
Ja, de er det. Jeg prøver å bruke minst mulig, særlig siden vi så vidt jeg vet ikke har så mange igjen...

Gutta i seng, rødt i glasset og Harry potter på skjermen... Julefred❤️

Noen av dere som har en uslåelig oppskrift på sjokoladefondant? Hvis ikke går jeg for Trines i morgen....;)

Da gjelder det å porsjonere til natt kanskje?
Mulig det, og morgendagen er jo søndag, så vi får ikke særlig lett tak i da heller, men jeg tok nå, for dette sliter meg helt ut

Back
Topp