Ikke jeg heller. Men ingen spurte uansettjeg bruker jo aldri store jakker så da begynner de å lureklarte å skjule det til uke 18 sist da jeg ikke orket å møte noen pga formen. nå så er formen veldig bra og magen synes godt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller. Men ingen spurte uansettjeg bruker jo aldri store jakker så da begynner de å lureklarte å skjule det til uke 18 sist da jeg ikke orket å møte noen pga formen. nå så er formen veldig bra og magen synes godt
![]()
Det gjør vikoser dere håper jeg![]()
Har dere det fint?heei! Titter innom fra hyttenAlle har det fint håper jeg
![]()
Kalkun er godt. Her blir det pinnekjøtt hos min mamma imorgenvi skal på kalkun til mamma i morgentradisjon
![]()
Nei å godt er detHehe, vi kan jo ikke alle like det samme![]()
Huff det er ikke braJaa. Frøkna sover såå dårlig her for de er så innmari høylytte at de vekker henne hele tiden..![]()
Koselig det daKalkun er godt. Her blir det pinnekjøtt hos min mamma imorgen![]()
Ute går det og der hvor jeg sitter men reiser jeg meg synes det veldig godtIkke jeg heller. Men ingen spurte uansett![]()
Det blir nok koseligImorgon kommer mitt besøk fra Sverige
min søster med sina man og datter. Gleder meg
![]()
Ga N mat da hun var sultenSitter og ser Harry Potter.
Hva gjør dere?
Så heldig du erHurra for snø
Nei. Og vi sier ifra hele tiden. Men de bryr seg ikke 5 min etter :/Huff det er ikke bra![]()
det er bra!Det gjør vi
Det er bare slemt :/Nei. Og vi sier ifra hele tiden. Men de bryr seg ikke 5 min etter :/
ja koser oss veldigHar dere det fint?
Ja. Gleder megKoselig det da![]()
Ja.. så derfor drar vi i morgen. Blir gærn.Det er bare slemt :/
Vi reiser også videre til pappaVi reiser og videre imorgen. Fra svigermor til mamma igjen. De reiser vekk så da utnytter vi det og reiser videre.![]()
Ja gjett omAlltid deilig å reise videre![]()