Skravletråd desember

Eldste får sparkeski, morgenkåpe, svømmeføtter, drone:)
Mellomste får skipakke, Lego oppbevaringsboks, vulkan eksperimentsett:)
Minste får keyboard med krakk og mikrofon og Brio togbane:)
Mannen får sydentur:D

Røde negler ja!:D
oi for noen gaver:D så heldige alle:D

hvor i syden skal dere:D?

Hvilken film ser du? I seng jeg også men med mini som gråt og ville ha litt mammakos❤
12 dates of christmas :) og griner her jeg er. Jeg har fått verdens beste julegave ❤️ lyst til å dele det, men samtidig vil jeg ha det hemmelig fra folk. Det er så deilig å ha noe ikke andre vet :) nærmeste vet det jo :)

12 dates of christmas :) og griner her jeg er. Jeg har fått verdens beste julegave ❤️ lyst til å dele det, men samtidig vil jeg ha det hemmelig fra folk. Det er så deilig å ha noe ikke andre vet :) nærmeste vet det jo :)
Den er kjekk:-). Så den for en tid tilbake :-).
Er så gøy med hemmeligheter:-). Du deler når du er klar og nyt hemmeligheten din❤❤❤

Den er kjekk:-). Så den for en tid tilbake :-).
Er så gøy med hemmeligheter:-). Du deler når du er klar og nyt hemmeligheten din❤❤❤
Ja :) ja ❤️ når gutten min er født eller det ikke synes mer siden folk snakker. Gleder meg til vi får gratulasjoner om vår gutt og :D 6 mnd igjen idag :D ❤️

ååhh så deilig da:D
hvordan feires julaften?

håpe på det hihi
Ja veldig deilig :-D

Julaften feires her hjemme bare oss fire. Det skal bli godt. Får styre dagen helt selv ;-)

Vi er ikke helt sikre på planene, hadde det vært snø hadde vi dratt ut og akt på formiddagen.

Nå vurderer vi entens
- en tur ut og grille eller noe.
- Rigge oss til inne med askepott, godteri og litt kos ;-)

Får høre litt med ungene i morgen.

Hva skal dere?

Ja veldig deilig :-D

Julaften feires her hjemme bare oss fire. Det skal bli godt. Får styre dagen helt selv ;-)

Vi er ikke helt sikre på planene, hadde det vært snø hadde vi dratt ut og akt på formiddagen.

Nå vurderer vi entens
- en tur ut og grille eller noe.
- Rigge oss til inne med askepott, godteri og litt kos ;-)

Får høre litt med ungene i morgen.

Hva skal dere?
Det hørtes faktisk deilig ut.
Her er det virkelig storfamilien, og vi skal være 20stk:P
Reiser opp på hytten i morgen etter Oliver J har hvilt formiddagsluren sin:D

Hva spiser dere julaften da:)?

Back
Topp