Hvor er hodet mitt i dag, det var LV (las Vegas jeg mente, ikke LA.Vegas er mye bedre![]()
Detroit liker jeg ikke, bare krangling og intriger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er hodet mitt i dag, det var LV (las Vegas jeg mente, ikke LA.Vegas er mye bedre![]()
Ja det er deilig at alle har ferie nå.Hei herligt nær alla har feriefår hoppas de sover
![]()
Ikke helt samme farge som min Nei. Min er litt skarpere i fargen ;-)Her er et lånt bilde av den jeg har kjøpt;
Vis vedlegget 152270
oi for noen gaverEldste får sparkeski, morgenkåpe, svømmeføtter, drone
Mellomste får skipakke, Lego oppbevaringsboks, vulkan eksperimentsett
Minste får keyboard med krakk og mikrofon og Brio togbane
Mannen får sydentur
Røde negler ja!![]()
fant det nemlig men så ikke så julete ut så ble bare litt fovirra for fant noe annen julespesial.Nei.
De driver en pantebutikk i LA.
Er akkurat ferdig på MAX nå
12 dates of christmasHvilken film ser du? I seng jeg også men med mini som gråt og ville ha litt mammakos❤
Den er kjekk12 dates of christmasog griner her jeg er. Jeg har fått verdens beste julegave
lyst til å dele det, men samtidig vil jeg ha det hemmelig fra folk. Det er så deilig å ha noe ikke andre vet
nærmeste vet det jo
![]()
huff . når reiser de?Mannen er vant til det
Han er bare bekymret for meg som er rasende!!![]()
JaDen er kjekk. Så den for en tid tilbake
.
Er så gøy med hemmeligheter. Du deler når du er klar og nyt hemmeligheten din❤❤❤
Æsj, omgangen på besøk???Nå har jeg lyst å gråte. Trodde jeg var ferdig etter 4 t uten å måtte på do...
Kan noen krysse fingrene for at jeg er frisk i morgen
Ja det skal vi gjøre :-DSå deilig at hele gjengen har ferie. Nyt det![]()
Ja veldig deilig :-Dååhh så deilig da
hvordan feires julaften?
håpe på det hihi
Det skal vi lage i morgenSe hva jeg brått fant på å lage, risboller
Vis vedlegget 152282
Ja det er virkelig bare styrHvor er hodet mitt i dag, det var LV (las Vegas jeg mente, ikke LA.
Detroit liker jeg ikke, bare krangling og intriger
Veldig bra, og med deg?God kveld
Alt bra med dere ?
Den så jeg på netflix for et par uker siden. Fin12 dates of christmas![]()
Det hørtes faktisk deilig ut.Ja veldig deilig :-D
Julaften feires her hjemme bare oss fire. Det skal bli godt. Får styre dagen helt selv ;-)
Vi er ikke helt sikre på planene, hadde det vært snø hadde vi dratt ut og akt på formiddagen.
Nå vurderer vi entens
- en tur ut og grille eller noe.
- Rigge oss til inne med askepott, godteri og litt kos ;-)
Får høre litt med ungene i morgen.
Hva skal dere?