Så braLa meg halv toså våknet lille en gang i 6 tiden, sovnet igjen! Så stod vi opp alle sammen i 9 tiden
så joda det ble litt søvn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braLa meg halv toså våknet lille en gang i 6 tiden, sovnet igjen! Så stod vi opp alle sammen i 9 tiden
så joda det ble litt søvn
![]()
God dag snuppa*gjesp* god dag!![]()
Uff da. God bedringTror jeg er ved å bli sprø her.
Hei dundrene hodepine og svimmel.
Frøkna bare sutrer, gråter og er drama queen.
Eldste er bare sur
Tok tidligere juleferie enn planlagthei jenter hva skjer? tatt dere julefri eller er dere ennå på i full gang med forberedelser?
Gratulerer til mannenMannen har bursdag![]()
Her vaskes det også klærDere har litt å gjøre idagcreds til svigermoren din forresten
det er spenstig gjort
Hvilket kjønn ble det? (Vet ikke om du har avslørt det?) mye går i glemmeboka hos meg i disse dager
Jeg har handla grøt til baby J og holder på å vaske klær for fullt! Avreise i morgen![]()
Kos dere med besøk og bursdagsfeiringVi må pakke inn siste gavene og bake pepperkakerellers kommer svigermor en tur. Hun har angst så vi synes dette er veldig bra gjort av henne
bakte kake som svigerfar hadde med igår. Mannen åpnet ene pakken sin og skoene må byttes i større størrelse. Han ble glad for å vite kjønn og fikk tegning av N
![]()
Jeg kan endelig se bunnen av skittentøyskurvenHer vaskes det også klær
DeiligTok tidligere juleferie enn planlagt
Ja hohoSå brada ble det jo litt!
Huff daTror jeg er ved å bli sprø her.
Eldste er bare sur
Huff :/ håper det blir bedreTror jeg er ved å bli sprø her.
Eldste er bare sur
Jeg vetBlir vasket slik at sviges kan rote det til igjen
Jeg skal til ei venninne senere i dag
Ja synes detDere har litt å gjøre idagcreds til svigermoren din forresten
det er spenstig gjort
![]()
Hvilket kjønn ble det? (Vet ikke om du har avslørt det?) mye går i glemmeboka hos meg i disse dager
Jeg har handla grøt til baby J og holder på å vaske klær for fullt! Avreise i morgen![]()
Kos degBlir vasket slik at sviges kan rote det til igjen
Jeg skal til ei venninne senere i dag
I full ganghei jenter hva skjer? tatt dere julefri eller er dere ennå på i full gang med forberedelser?
Hørtes digg utGod formiddag
Deilig med gode netter!
Jeg skal på shopping mens huset blir vasket![]()
Verdens smarteste planHa ha fin plan
Så deilig daJa hohoer ikke trøtt heller
oversskende nok
![]()
Heldige du som har en slik svigermorHørtes digg utsvigermor kommer å hjelper meg idag
![]()