Skravletråd desember

Dere har litt å gjøre idag :) creds til svigermoren din forresten :D det er spenstig gjort ;)
Hvilket kjønn ble det? (Vet ikke om du har avslørt det?) mye går i glemmeboka hos meg i disse dager :p
Jeg har handla grøt til baby J og holder på å vaske klær for fullt! Avreise i morgen :D
Her vaskes det også klær

Vi må pakke inn siste gavene og bake pepperkaker :) ellers kommer svigermor en tur. Hun har angst så vi synes dette er veldig bra gjort av henne :D bakte kake som svigerfar hadde med igår. Mannen åpnet ene pakken sin og skoene må byttes i større størrelse. Han ble glad for å vite kjønn og fikk tegning av N :D
Kos dere med besøk og bursdagsfeiring:D

Dere har litt å gjøre idag :) creds til svigermoren din forresten :D det er spenstig gjort ;)
Hvilket kjønn ble det? (Vet ikke om du har avslørt det?) mye går i glemmeboka hos meg i disse dager :p
Jeg har handla grøt til baby J og holder på å vaske klær for fullt! Avreise i morgen :D
Ja synes det :D blir rørt til tårer her :) gutt :) vi har en datter og får lillebror ❤️ gøy å vite kjønn og hadde vært like glad for jente :) flink :D drar dere tidlig eller sent da? :)

Back
Topp