Skravletråd desember

Og så var jeg våken igjen da. Dette er en unødvendig tid å være våken.

Ikke engang nok halsbrann eller kynnere til at jeg kan skylde på det, bare våken :-(

Ja, så vidt :p haha!
Du overlevde du også :)
Mhm, fikk ikke gjort alt jeg skulle, men fikk i hvert fall stekt krumkakeskåler til multekremen til julaften, vaska klær og tatt oppvasken. Skulle helst ha lagd gule bomber også, men samboeren og ungen kom seg litt seint ut av huset. Så får lage det en annen dag. Mulig i morgen..
Har ennå noen dager igjen å overleve på:P de reiser ikke hjem før 3.juledag...
Du fikk jo gjort masse da!:)

Har ennå noen dager igjen å overleve på:P de reiser ikke hjem før 3.juledag...
Du fikk jo gjort masse da!:)
Stemmer, men det går nok bra ;) Her er bare sviger(monster)mor ille. Var hu og ungene hennes vi møtte her om dagen. Vi skal på hyttetur med svigerfar og familien hans i romjula/nytt år og det ser vi faktisk frem til. Også skal jeg og lillemor besøke svigerfar, samboeren, dama til svigerfar (alle 3 jobber i samme firma) og resten av firmaet til lunsj i dag. Dama til svigerfar er bare så glad i lillemor og hu reiser hjem til seg selv etter jobb i dag, så lovet å komme en tur så hu fikk kose med lillemor. Hu bor 2timer unna.

God morgen jenter håper dere har fått nattsøvnen *smette inn på kjøkkenet for å redde brødet i ovnen*

God morgen damer :)
Nå holder jeg på å sende samboer avgårde til sverige, bilen skal på service :) senere skal jeg og baby J på 5mnd kontroll :)

Hun er forresten 5mnd idag :D

Hva skal dere idag da?

Planer for dagen
Pynte pepperkakehus
Handle først.
Spise frokost før det da.

Fysio klokka 11, siste gangen.
Barnelege med eldste klokka 14

Og helst rydde hus og vaske i mellom alt dette og leggetid

I dag har jeg bakt brød.... (Pappa sendte melding i natt) " datter, kan du bake brød til julen, brødrene dine kommer på lille julaften, jeg begynner å bli for gammel til dette"

Så da ble det brødbaking,

Men våknet likevel da gubben dro på jobb i dag tidlig. Ble liggende litt og vurdere om jeg skulle spandere på meg en hårklipp..... har ikke klippet det håret siden desember i fjord....

Men uansett så skal jeg ned og kjøpe to gaver. Hadde glemt at to er allergikere mot nøtter og melk... så konfekt pakka blir litt kjipern å gi dem....

Så skal jeg dra å svømme i kveld, etter stallarbeidet;P

Takk :D
Fikk litt dårlig sanvittighet nå når jeg måtte vekke henne :(
Så er det vaksine idag :o jeg er så redd for sprøyter! Første gangen jeg drar uten mannen. Han pleier å være med når det er vaksine :p men han er jo på vei til sverige :o

Begynner de ikke før den tirsdagen?

Ja det skal bli deilig å ikke måtte opp kl 7 ;-)
Og nå sover ungene her lenge også i motsetning til i fjor ;-)

Jeg mener de begynner 4, men hun er hos faren sin over nyttår og da frem til skolestart. Så første dagen er hun der :) ingen av mine sover lenge men er jo bare lillebror som jeg må opp med :)

Siste gaven skal kjøpes idag:D
Så er det bare mathandel igjen!
Yeei:P

Det er en deilig følelse! Her har jeg kun frukthandel og evt litt småting til 2 juledag igjen å handle. Valgte å ta det denne uka siden jeg tok mathandling før helgen :P

God morgen damer :) Ønsker dere en fin fin mandag og minner dere på at jula kommer selv dere ikke har vasket kriker og kroker, så ikke stress ;)

Back
Topp