Skravletråd desember

Nei, om du får tid til det også så er du jaggu effektiv :p

Hehe ja det var det da :P nå er hvertfall noe unnagjort, venter egentlig bare på at lillebror skal våkne og få mat så får vi dra på shopping sånn at vi ikke er alt for seint hjemme igjen. Hadde vist glemt stesøster min så må kjøpe gave til hun også :P

God "morgen" N sovnet ikke før 2 tiden så vi sov til halv 12 idag veldig deilig :) hun er bedre snart frisk :) idag skal jeg få prøvd å lage sjakkruter og kokosmakroner :) i morgen bake pepperkaker og cola kaker. Ligger etter med baking :p

Så godt å høre at snuppa begynner å bli bedre ❤️
God baking ❤️

Mannen kommer fra julebord kl 5 i natt, og han lister rundt og er egentlig veldig stille (det han ikke vet er at jeg var våken uansett), men idet han legger seg i senga får han tidenes nyseanfall. Det bråker så fælt, da snakker vi 15-20 intense nys! Hahaha.. stakkar :p

Haha!! Så typisk!!! :p Stakkar!! :D

I dag har jeg masse planer så burde vel ikke være her inne egentlig :P
Dagens liste:
handle ny julegave
Sette opp og pynte treet, legge pakkene under.
Lage julekaker
Få rydda resten av stua og kjøkkenet og vaske
Vasket badet
Rydda gangen
Kaste glass og metall
Brette og legge på plass klær
Pakke inn resten av julegavene
Vaske klær
Og selvfølgelig det vanlige med middag, vaske opp og vaske + koke flasker...

Jeg burde virkelig få ræva i gir :P

Hva skal du i dag da?

Dæven.. Det var en laaang liste :P
Lykke til med alle gjøremål :D

Idag skulle jeg egentlig fortsette med rydding av hus.. Men har begynt å gå rier, så ligger å "slapper" av i stedet!

Hehe ja det var det da :P nå er hvertfall noe unnagjort, venter egentlig bare på at lillebror skal våkne og få mat så får vi dra på shopping sånn at vi ikke er alt for seint hjemme igjen. Hadde vist glemt stesøster min så må kjøpe gave til hun også :P

Hehe :p
Nå ser det visst ut til å bli en liten shoppingtur på oss og :)

Back
Topp