Aldri sett henne drikke drt
Bok, sjokolade, film, kjuke sokker, votter, skjerf, vin, spill?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri sett henne drikke drt
Nei, om du får tid til det også så er du jaggu effektiv![]()
God "morgen" N sovnet ikke før 2 tiden så vi sov til halv 12 idag veldig deilighun er bedre snart frisk
idag skal jeg få prøvd å lage sjakkruter og kokosmakroner
i morgen bake pepperkaker og cola kaker. Ligger etter med baking
![]()
Jeg vil sove .... Men må ta husarbeid. Det kommer til å ta litt tid, men da skal jeg jammen meg sove etterpåblir baking i morgen og tirsdag i stede
![]()
Jeg har hatt Lillian som JM to ganger, og hun er helt super![]()
Mannen kommer fra julebord kl 5 i natt, og han lister rundt og er egentlig veldig stille (det han ikke vet er at jeg var våken uansett), men idet han legger seg i senga får han tidenes nyseanfall. Det bråker så fælt, da snakker vi 15-20 intense nys! Hahaha.. stakkar![]()
Tror jeg sender mannen på runde, hans problem; )Bok, sjokolade, film, kjuke sokker, votter, skjerf, vin, spill?
Her er vel planen forløpig å bake ut resten av kakemanndeigen, og lage havreflarn. Vi skulle egentlig gå trilletur og se på nye huset, men det blåser så voldsomt ute, så kan ikke si at det frister noe særlig.
I dag har jeg masse planer så burde vel ikke være her inne egentlig![]()
Dagens liste:
handle ny julegave
Sette opp og pynte treet, legge pakkene under.
Lage julekaker
Få rydda resten av stua og kjøkkenet og vaske
Vasket badet
Rydda gangen
Kaste glass og metall
Brette og legge på plass klær
Pakke inn resten av julegavene
Vaske klær
Og selvfølgelig det vanlige med middag, vaske opp og vaske + koke flasker...
Jeg burde virkelig få ræva i gir![]()
Hva skal du i dag da?
Vi var oppe litt før 7nå skal vi på dagstur til Gjøvik å besøke samboers familie.
Myyyyye slim jamed blodstrimer... Ikke hard mage, mer løs og tømnende (sorry TMI...)
Ja, det er en stund siden vi kjøpte det, men det er ikke ferdig før i slutten av februar.Har dere kjøpt dere nytt hus?
Hehe ja det var det danå er hvertfall noe unnagjort, venter egentlig bare på at lillebror skal våkne og få mat så får vi dra på shopping sånn at vi ikke er alt for seint hjemme igjen. Hadde vist glemt stesøster min så må kjøpe gave til hun også
![]()
TakkGod tur! Kos dere på besøk![]()
Ja, det er en stund siden vi kjøpte det, men det er ikke ferdig før i slutten av februar.
Gratulerer med husJa, det er en stund siden vi kjøpte det, men det er ikke ferdig før i slutten av februar.
OkIgrunn ingen planer
Hva med deg?
God ettermiddagGod morgen alle sammen![]()
AhSkal lage mintkonfekt ala trines matblogg. Og muligens sjokoladetrøfler ala Sara.
God ettermiddagGod morgen. Kjenner jeg trenger en lur ila dagen. Mini har vært utrolig urolig i natt og våknet kl 6:-/