Skravletråd desember

I alle fall ingen tvil på henne.
Hun har ikke feber og er i fin form og humør, men hun har fått flere prikker siden i går og har nok rundt 20 stykker nå uten at jeg studerte henne veldig grunndig. Flest på magen, noen på ryggen, en på armen, er par nedi trusa og et par i håret, muligens flere jeg ikke har sett, hun har langt hår.

Mail er sendt jm, så får vi se hva hun svarer
Håper det ikke blir så mange flere prikker. Og at formen holder seg grei.

Ja, jeg tenkte han skulle slippe Sfo når skolen sluttet, og hun sa fikk slippe bhg. Nå har jo hun uten tvil vannkopper, så bhg neste uke utgår uansett. Tirsdag skal de etter planen være hos mine foreldre, så da fikk de fri mandag også.

Så her har alle mann fri til 4.1
Så deilig da! Her er det skole mandag og tirsdag, men blir ingen sfo nei. Og minstemann får leke seg i barnehagen i skoletiden, så kan vi få unna siste ærender og vasking uten unger på slep.

Så deilig da! Her er det skole mandag og tirsdag, men blir ingen sfo nei. Og minstemann får leke seg i barnehagen i skoletiden, så kan vi få unna siste ærender og vasking uten unger på slep.
Her er det også skole mandag og tirsdag
Jeg har blitt spurt om å jobbe tirsdag også

Så bra at dere har navneforslag klare :)

Vi hadde skikkelig vanskeligheter med å finne noen jentenavn!! :p
Guttenavn var mye enklere å velge!
I og med at vi ikke vet hva vi får
måtte vi velge ut både gutte og jentenavn !!
Vi liker sånne skjeldene navn og særinger :p

Ja, det er jo greit det da. Planen min er å handle tirsdag når ungene er hos mine foreldre.

Rydde, vaske og pynte nå de neste tre dagene får de bare være med på.

God morgen :) titter innom før jeg står opp å drar til legevakten. Trøtt og sliten men vil sjekke om det er uvi og svimmelheten min. Flaks jeg har urinprøveglass :)

Det er jeg spent på også. Håper det fremdeles er innafor med hjemmefødsel.
Det håper jeg også. Vi skal jo uansett hjem hit om jeg føder på sykehuset også?

Her er det også skole mandag og tirsdag
Jeg har blitt spurt om å jobbe tirsdag også
Skole 22.12 har jeg vel nesten aldri vært med på. Ferdig rundt 20. er jeg vant til, så at 18. var siste dag i år var helt naturlig for meg

God morgen:-). Omsider sovnet mini slik at han får seg en ørliten lur før vi skal på siste babysvømming før ferien. Og merker jeg er så lei av å sitte og filleriste vognen for å få han til å sovne:-/

Ja, det er jo greit det da. Planen min er å handle tirsdag når ungene er hos mine foreldre.

Rydde, vaske og pynte nå de neste tre dagene får de bare være med på.
Er jo ikke som at de har vondt av å være med på det.
Samtidig, når eldste likevel må på skole, så kan like gjerne minste avgårde også. Da blir vi mest effektive, og ungene får være med på det som er mest kos.

Ikke for meg denne måneden, men er ikke så veldig interessert i 3.000 premiene heller
Jeg sikter heller ikke på 3000, men mye fint på 2424.

Vi får se hvor langt jeg kommer. Det er jo jul. Trolig noe skravletid i romjula, men det avhenger av at baby holder seg inne til neste år i alle fall. Og hvordan formen min er. Og ungene sin. Romjula bør jo egentlig begge være friske, hun ferdig og han ikke brutt ut enda...

Back
Topp