Skravletråd desember

Da får du ikke lagt deg igjen, eller?

Mine store kan være oppe alene, men det forutsetter at eldste våkner først, for hun vil ikke være oppe alene, men det går greit dersom broren er der
Det går bra, regner med at mannen kommer opp etterhvert så vi får se om jeg får en liten time da

Nå gikk noen på do, så da er det flere enn meg som er våken. Snart noen inn hit for å kose da, noe som medfører at jeg da legger bort mobilen for litt

Dere får kose dere
Skal nok det.
Bruker lang tid på do, det tyder på storebror, selv om jeg synes skrittene hørtes ut som lillesøster, så vi får se hvem som dukker inn her etterhvert.

Litt spent på formen hans, han var litt på grensen til feber i går. Men begge var feberfri da jeg la meg. (hun hadde nesten 39 da hun la seg)

Skal nok det.
Bruker lang tid på do, det tyder på storebror, selv om jeg synes skrittene hørtes ut som lillesøster, så vi får se hvem som dukker inn her etterhvert.

Litt spent på formen hans, han var litt på grensen til feber i går. Men begge var feberfri da jeg la meg. (hun hadde nesten 39 da hun la seg)
Dakkars lille, vannkopper er ikke gøy.
Kanskje han allerede er blitt smittet og snart får det han også :rolleyes:
Hadde jo vært veldig greit ved tanke på termin

Dakkars lille, vannkopper er ikke gøy.
Kanskje han allerede er blitt smittet og snart får det han også :rolleyes:
Hadde jo vært veldig greit ved tanke på termin
Han har null feber, og jeg kjente i alle fall ingen prikker.

Han hadde bare slett ikke tid til å ligge og kose, så snart han fikk bekreftet at det er morgen bare gikk han for å kle på seg

Han har null feber, og jeg kjente i alle fall ingen prikker.

Han hadde bare slett ikke tid til å ligge og kose, så snart han fikk bekreftet at det er morgen bare gikk han for å kle på seg
Så syns.
Ja, jeg vet det ikke er noe gøy med syke barn, men i deres tilfelle håper jeg han blir syk fortest mulig slik at han blir ferdig med det

Så syns.
Ja, jeg vet det ikke er noe gøy med syke barn, men i deres tilfelle håper jeg han blir syk fortest mulig slik at han blir ferdig med det

Ja, det hadde vært like greit om han bare fikk det, men det virker ikke sånn.

Jeg tror hun må ha plukket det opp i bhg selv om jeg ikke har sett noe lapp der (siste jeg så var skarlagensfeber) for så vidt jeg klarer huske, for to uker siden var vi barnevakt ei natt, vi var ikke sammen med noen andre. Min nevø og niese hadde ikke vannkopper den helga, det vet jeg.

Så han får det nok av henne. Jeg håper han får det fort så noe av det blir i ferien så han slipper så mye fravær fra skolen

Ja, det hadde vært like greit om han bare fikk det, men det virker ikke sånn.

Jeg tror hun må ha plukket det opp i bhg selv om jeg ikke har sett noe lapp der (siste jeg så var skarlagensfeber) for så vidt jeg klarer huske, for to uker siden var vi barnevakt ei natt, vi var ikke sammen med noen andre. Min nevø og niese hadde ikke vannkopper den helga, det vet jeg.

Så han får det nok av henne. Jeg håper han får det fort så noe av det blir i ferien så han slipper så mye fravær fra skolen
Det hadde vært veldig greit ja.
Er veldig glad de eldste er ferdig med det, og håper ikke lille U blir alt for gammel før han får det

I alle fall ingen tvil på henne.
Hun har ikke feber og er i fin form og humør, men hun har fått flere prikker siden i går og har nok rundt 20 stykker nå uten at jeg studerte henne veldig grunndig. Flest på magen, noen på ryggen, en på armen, er par nedi trusa og et par i håret, muligens flere jeg ikke har sett, hun har langt hår.

Mail er sendt jm, så får vi se hva hun svarer

Med så mye som skulle skje denne uka, har jeg hatt stålkontroll på dagene. Måtte det for å få sendt med luciatøy rett dag, nisseklær rett dag, møte på julefest, fysio og jm rette dagene, og barnelegen som dog ble utsatt til mandag.

Sånn ellers kunne uka fort gått på en snurr når jeg ikke skal på jobb, og ikke mannen heller, men guttungen hadde kontroll pga hvilke dager han hadde lekser, og jeg altså liste på kjøleskapet over hva som skulle skje de ulike dagene..

Nå har vi to uker ferie, så da får vel dagene i en sus
Har ungene ferie allerede hos dere også?

Har ungene ferie allerede hos dere også?
Ja, jeg tenkte han skulle slippe Sfo når skolen sluttet, og hun sa fikk slippe bhg. Nå har jo hun uten tvil vannkopper, så bhg neste uke utgår uansett. Tirsdag skal de etter planen være hos mine foreldre, så da fikk de fri mandag også.

Så her har alle mann fri til 4.1

Jeg ligger fortsatt i senga mi, men våken er jeg.

Appen sier jeg ikke finnes, og nettleser på mobil er ikke like enkelt, så jeg håper den snart ombestemmer seg..
Sånn var det her i sted også, men nå er jeg inne via app igjen;)

Back
Topp