God nattGod natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattGod natt![]()
Ja, det er igrunn natt nåGod natt![]()
Oii. Ja det var en delvi har to hester og jeg gikk ut til permisjon denne uka, men vi driver å rydder ut en leilighet som skal være klar for salg på begynnelsen av året, så vi har en del ting som skal være ferdig innen to uker, samt at det er jul;P
165 innlegg ennå henger jeg litt etter, natta folkens;P kos dere i natt;P
Vi har noen navneforslag klart daendelig
måtte bare finne noen jentenavn som var vanskelig tilfelle lille gutt er jente
![]()
Må vel snart legge segskal opp om 8 timer
![]()
God morgen, da ble jeg hevet ut av min gode varme seng
Her var det en liten en som bestemte at morgenen startet kl 05:30, så da stod jeg opp.Jeg ligger fortsatt i senga mi, men våken er jeg.
Appen sier jeg ikke finnes, og nettleser på mobil er ikke like enkelt, så jeg håper den snart ombestemmer seg..
Her var det en liten en som bestemte at morgenen startet kl 05:30, så da stod jeg opp.
Veldig rolig morgen da, og sitter i sofaen og slapper av mens han ligger på matten på gulvet og babler og leker
Slikt skjer av og til, det forklarer hvorfor jeg hadde to varsel ;-)Obs, her ble det en dobbelt post, ikke meningen
De eldste sover, og tror nok han her også vil gjøre det om ikke så lenge, han var bare sulten, og trengte å levere en bleie.Mine unger sover. Begge to. Alle tre. Den på innsiden sparker ikke den heller.
Jeg har irriterende kynnere da, men ikke mer enn at jeg kunne sovet
Jeg har utrolig nok klart å unngå varsler til nåSlikt skjer av og til, det forklarer hvorfor jeg hadde to varsel ;-)
Jeg er overrasket over at mine sover, i alle fall eldste pleier å være våken nå.De eldste sover, og tror nok han her også vil gjøre det om ikke så lenge, han var bare sulten, og trengte å levere en bleie.
Skal bare la han slite seg litt mer ut før jeg gir han litt grøt i tillegg til melken han akkurat har fått
Jeg har valgt å ha varsel på sitatJeg har utrolig nok klart å unngå varsler til nå
Og der kom mellomste oppJeg er overrasket over at mine sover, i alle fall eldste pleier å være våken nå.
Jeg tenkte feil type varsel...Jeg har valgt å ha varsel på sitat
Da får du ikke lagt deg igjen, eller?Og der kom mellomste opp
Å ja, nei,ikke sånne varsel.Jeg tenkte feil type varsel...
Tenkte varsel fra admin på regelbrudd, og tolket det som at du tidligere hedde klart å dobbeltposte og fått varsel.
Tror jeg er litt trøtt fremdeles.
Tallene i går rundt 23:30 var forresten
Tråder: 2 657 338