Får lage ostesmørbrød jeg
beste i hele verden. Nå kun med ost
og agurk
og en kopp med gløgg til 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Herlighet. Snakk om å følge med. Tenkte overhodet ikke på at det er lørdag morgenDe har jo stengt i morgenvet jeg kan det
men de har stengt nå
Ja da har jeg fått feil info om helvetesild ;-)Jeg har lest meg opp på dette med vannkopper og helvetesild. Det kommer av samme virus, men alle som har hatt vannkopper har det latent i kroppen resten av livet, og det kan "våkne" og da blir det helvetesild. Det vekkes ikke av at man "smittes av en som har vannkopper", men av forhold i kroppen til den det evt altså våkner hos.
I vår genereasjon og de før oss har de aller fleste hatt vannkopper. Nå til dags kan man evt vaksineres dersom man har blitt voksen (eller halvvoksen) og ikke har fått det, for voksne blir oftest skikkelig dårlig av det, og for gravide er det slett ikke bra å få det, f.eks.
Jeg har jo hatt det, så jeg bekymrer meg ikke så veldig, men skal forhøre meg med jm. Særlig i forhold til at om storebror ikke har fått det av samme kilde, men får det av sin søster så er det jo ikke før om et par uker han får det, og derved fort smittsom når babyen fødes....
Skjønner at jeg ikke har fulgt med i år :-oSjukt spennende! Helt utmattet jeg...
Og ja, VMog søndag blir det finaaaaaaaale
![]()
Gratulerer :-DJa, han kom 10. desember![]()
Er detEr det VM???
Mente det stod EM på skjermen i sted?
Jaja![]()
Jeg har ikke fulgt med, så aner ikke hvilke land som er medEr det
(Ellers så hadde det vært fryktelig rart at Sør-Korea var med)
Gratulerer igjen.Ja, han kom 10. desember![]()
Ja, virkeligDette var for spennende!
Det stod det. Men det var referering til at man kunne se finalekampen fra EM 2014 på nyttEr det VM???
Mente det stod EM på skjermen i sted?
Jaja![]()
Haha. Herlighet. Snakk om å følge med. Tenkte overhodet ikke på at det er lørdag morgensåklart er de stengt
![]()
Hihi du er ikke alene om surr med dagerHaha. Herlighet. Snakk om å følge med. Tenkte overhodet ikke på at det er lørdag morgensåklart er de stengt
![]()
Haha. Godt jeg ikke er aleneHihi du er ikke alene om surr med dagerjeg var sikker en dag det var fredag og fikk panikk når mannen ikke svarte fordi han var jo ferdig. Klokken 15:00 ringer han det er torsdag kjære ups
![]()
JaHaha. Godt jeg ikke er aleneVi får skylde på henholdsvis mamma- og gråvidtåka
![]()
Ja okDet stod det. Men det var referering til at man kunne se finalekampen fra EM 2014 på nytter vm nå
![]()
Hihi du er ikke alene om surr med dagerjeg var sikker en dag det var fredag og fikk panikk når mannen ikke svarte fordi han var jo ferdig. Klokken 15:00 ringer han det er torsdag kjære ups
![]()
Ja mammatåke er genialt ;-)Haha. Godt jeg ikke er aleneVi får skylde på henholdsvis mamma- og gråvidtåka
![]()
Hihi. Ikke lett å få med seg altJa ok![]()
Skjønner at jeg er helt på bærtur![]()
Ja mammatåke er genialt ;-)
Jeg gikk i går og følte det var fredag.
I dag trodde jeg det var torsdag![]()
Ostesmørbrød med ost og agurkFår lage ostesmørbrød jegbeste i hele verden. Nå kun med ost
og agurk
og en kopp med gløgg til
![]()