Jeg må på do!!!!!
Men for spennende
Men for spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja se der. Ingen tvil!Du skal slippe å jakte, her er det.![]()
Kan ikke gå på do nå......!!Jeg må på do!!!!!
Men for spennende
Selvfølgelig kan jeg ikke detKan ikke gå på do nå......!!
Voksne får det som regel som helvetesild hvis de ikke har hatt vannkopper som små.Jepp, ser sånn ut, så det er nok det. Det går som det går, vi får nå bare ta det som det kommer likevel.
Mine foreldre har hatt det, min svigermor (som feirer jul med oss) har hatt det og mener 99% at også min mann har hatt det, min bror og svigerinne tenker at "får de det så får de det, og yngste har sikkert fått det av henne i bhg allerede" og nabojenta hadde det i fjor, så alt i alt så begrenses hun ikke så veldig sosialt. Vi får bare håpe det ikke blir så veldig ille.
Og at broren aller helst hadde blitt ferdig med det nå han også... men han får det vel ca akkurat når skolen begynner igjen.
VM mener du.For en spennende kamp!
Første kampen jeg har sett på i EM!!
Blitt noen baby enda?Gikk og la meg, jeg. Ligger og hører på hoing fra stua. Mannen og foreldrene mine er smått engasjerte![]()
Er det VM???VM mener du.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voksne får det som regel som helvetesild hvis de ikke har hatt vannkopper som små.
Greit å vite ;-)
Men nå kan du gåSelvfølgelig kan jeg ikke det
Sa akkurat det samme til mannen
Mannen min tror jeg er litt tulleteMen må ligger de foran igjen! Heia heia heia...
Sjukt spennende! Helt utmattet jeg...For en spennende kamp!
Første kampen jeg har sett på i EM!!
Ja, han kom 10. desemberBlitt noen baby enda?
Om du gjør det i morgen tidlig er det jo heller bare å levere en urinprøve på legekontoret ditt? Jeg stakk av og til bare innom å gav beskjed til de i skranken at jeg ville levere en prøve. Så sjekka de den der og da og gav beskjed om resultatet mens jeg var der.skal sjekke om jeg har uvi at det er som gir nedpress og stinn mage. greit å få sjekket detorker ikke sitte i 3-4 timer på legevakten
Like greit å være igang, men timingen er ikke akkurat optimal...Ja se der. Ingen tvil!
Enda godt det kom nå og ikke på onsdag ;-)
De har jo stengt i morgenOm du gjør det i morgen tidlig er det jo heller bare å levere en urinprøve på legekontoret ditt? Jeg stakk av og til bare innom å gav beskjed til de i skranken at jeg ville levere en prøve. Så sjekka de den der og da og gav beskjed om resultatet mens jeg var der.