Skravletråd desember

Status ved legging er jo nå oppdatert med bilde, det var vel dog en annen tråd. Men det var nok vannkopper ja
Da må jeg på bildejakt...
Kjipt med vannkopper, med denne timingen. Måtte det gå fort over og fare lett med henne.

Nå vet jeg hva N skal gi :) honninglys :) men må finne ut hva vi skal gi til pappaen fra henne og lille gutt da :)

Da må jeg på bildejakt...
Kjipt med vannkopper, med denne timingen. Måtte det gå fort over og fare lett med henne.
Du skal slippe å jakte, her er det.
1cbbb74cd5e54f034997d12b3861c093

Jeg fant. Bare vært for opptatt av håndball til å kommentere... Ser ut som vannkopper ja :(

Jepp, ser sånn ut, så det er nok det. Det går som det går, vi får nå bare ta det som det kommer likevel.

Mine foreldre har hatt det, min svigermor (som feirer jul med oss) har hatt det og mener 99% at også min mann har hatt det, min bror og svigerinne tenker at "får de det så får de det, og yngste har sikkert fått det av henne i bhg allerede" og nabojenta hadde det i fjor, så alt i alt så begrenses hun ikke så veldig sosialt. Vi får bare håpe det ikke blir så veldig ille.

Og at broren aller helst hadde blitt ferdig med det nå han også... men han får det vel ca akkurat når skolen begynner igjen.

Back
Topp