Lolo
Forumet er livet
Da må jeg på bildejakt...Status ved legging er jo nå oppdatert med bilde, det var vel dog en annen tråd. Men det var nok vannkopper ja
Kjipt med vannkopper, med denne timingen. Måtte det gå fort over og fare lett med henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må jeg på bildejakt...Status ved legging er jo nå oppdatert med bilde, det var vel dog en annen tråd. Men det var nok vannkopper ja
Så bra! Jeg tør ikke prøve på den jeg har kjøpt [emoji14]Yeah ! Julekjolen jeg kjøpte passet og den var virkelig fin![]()
Ai ai så spennendeJa, det begynner jeg å tvile på også... Lange 10 min igjen![]()
Mer spennende enn jeg liker...!!Ai ai så spennende
Sitter og hopper i sofaenAi ai så spennende
Ikke bra for blodtrykketMer spennende enn jeg liker...!!
Nei, du sier ikke detMer spennende enn jeg liker...!!
Ikke bra for blodtrykket
Nei, dette er virkelig ikke sunt!!!Nei, du sier ikke det
Du skal slippe å jakte, her er det.Da må jeg på bildejakt...
Kjipt med vannkopper, med denne timingen. Måtte det gå fort over og fare lett med henne.
Jeg fant. Bare vært for opptatt av håndball til å kommentere... Ser ut som vannkopper jaDu skal slippe å jakte, her er det.![]()
Ja det må detNei, dette er virkelig ikke sunt!!!
Ekstraomganger.... OMG! Det MÅ gå bra....!
Jeg fant. Bare vært for opptatt av håndball til å kommentere... Ser ut som vannkopper ja![]()
Nei, dette er virkelig ikke sunt!!!
Ekstraomganger.... OMG! Det MÅ gå bra....!
Sa akkurat det samme til mannenVet ikke om jeg klarer dette.![]()
Men må ligger de foran igjen! Heia heia heia...Vet ikke om jeg klarer dette.![]()
2 mål forran, men er dessverre 2 x-tra omgangerMen må ligger de foran igjen! Heia heia heia...
To mål foran er et godt utgangspunkt før siste xtraomgang. Men ingenting er gitt...!! Nervepirrende!!2 mål forran, men er dessverre 2 x-tra omganger