Hva slags time? Oul?Åååååå jeg fikk time hos gyn som jobber med fostermedisin 08:40 29. Desemberhan/hun jeg skal til på riksen er kun overlege så kan ikke så mye om ul. Det var jo bare perfekt da
29. Desember har jeg timen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags time? Oul?Åååååå jeg fikk time hos gyn som jobber med fostermedisin 08:40 29. Desemberhan/hun jeg skal til på riksen er kun overlege så kan ikke så mye om ul. Det var jo bare perfekt da
29. Desember har jeg timen
Høres ut som en bra gaveDa var julegaven til lillebror i boksett kino gavekort og en boks med snus
![]()
Nei litt tidlig med det i uke 15Hva slags time? Oul?![]()
ÅjaNei litt tidlig med det i uke 15jeg ville heller ha ul hos han enn riksen da han er flinkere på dette
skal på riksen å snakke om fragmin 28. Og han 29.
![]()
Han jobber med fostermedisin så føler meg tryggere da når han sjekker lille gutt
Så bra daSå herlig. Ja sov ganske greit i natt
. Så kan ikke klage
![]()
Tusen takkÅh -H E R R E G U D-. Min dypeste medfølelse.
Ja....Oi..
Og du kommer til å gå i fistel![]()
Er du sikker på at det ikke er svigers som skal være glad hvis de overlever? ;p Kanskje du må proklamere deg sinnsyk i gjeningsøyeblikket. HeheTusen takk[emoji14]
Overlever jeg dette så overlever jeg alt!
Haha ikke dårlig. Jeg ga lillebror en stekespade i høst som innflyttningsgaveLillebroren min fikk Pepper kvern (siden han ennå er singel og fylte 30 år i år;)
men plaster på såret for han også wiskyflaska;P
God dagGod morgenvi sov til 09:40 idag og godt for meg og henne! Hun har spist frokost, men jeg orker ikke noe ennå
lyst på agurk på ost så får vel lage meg det etterpå
og en kopp med gløgg tenkte jeg
![]()
Stor jente blitt daBlir 5mnd på mandagææh tiden går fort
![]()
HahaTrengs det å ryddes til svigers kommer?neida, joda, neida
![]()
HahaHahaegentlig ikke! For de raserer huset første timen uansett...
Samme, men ikke noe verreGod dag
Hvordan er formen hennes?
Koslig med noen poke jaHan jobber med fostermedisin så føler meg tryggere da når han sjekker lille guttetter å ha vært mye inne har jeg blitt en del redd igjen, men lille dulter meg og det er herlig
nå tror jeg han sover hihi
![]()
Ja han våknet litt nåKoslig med noen poke jamasse lykke til ihvertfall!