Hvor ganmel er hun?Haha ja. Hun sovner sikkert snart..håper jeg ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ganmel er hun?Haha ja. Hun sovner sikkert snart..håper jeg ^^
God formiddagGod morgen jenter, sitter og spiser frokost og drikker te, mens jeg venter på at Nugattiien til konfekten skal avkjøle seg, slik at jeg for dratt til sentrum for å handle inn noe småtterier til Poden og til siste konfekten;P hva er dere opp til?
Håper detJa, det var nok veldig lurt. Er nok litt bedre i dag.
Jeg har ikke kjøpt noe enda, ihåp om at jeg kanskje vinner en før AprilVeldig enig med deg i at de er dyre,. Mannen min var ikke så veldig keen på at jeg skulle kjøpe denSå skal jeg ha den, er mitt eneste håp å prøve vinne den her inne
![]()
Det hørtes godt ut jaVar ikke slik panini jeg var vant til å spise
Denne var rund og tykk liksom.. Veldig godt da![]()
God formiddagGodmorgonher har me spist frukost sammen. Gutten blev levert i Bhg nå. Meg å jenta ska nog pakka vekk små kläder og skifta sengetøy. Så har ei oppgave till meg selv å vaska badet idag.
Vad har dere før planer??
Trengs det å ryddes til svigers kommer?God formiddag
Jeg skal kjøpe siste gavene idag og rydde til svigers kommer i kveld..
Jepp, har god trening derOh man! Det er sykt lenge!! Vi får bite tenna sammen og klistre på oss et smil.![]()
Ja det gjør jegGodmorgonnjuter du ferien??
Har du manga gaver igen?? svigers jaGod formiddag
Planen min er å bli ferdig med gavene! Og rydde siden svigers kommer![]()
Så braJa det gjør jeg![]()
så hyggelig med besøk daGod formiddag
Jeg skal kjøpe siste gavene idag og rydde til svigers kommer i kveld..
Cybex vogn og bilseteDa er du snart i mål dahvilken vogn ble det?
![]()
har kommet så langt at jeg kan ta på jakka Lol været ute ser ikke fristende ut å ta en spaserturHåper den kommer davi har å kjøpe en julegave til svigermor og pakke inn gave til svigerfar og svogeren min
![]()
Det er møkkavær her oghar kommet så langt at jeg kan ta på jakka Lol været ute ser ikke fristende ut å ta en spasertur
Lillebroren min fikk Pepper kvern (siden han ennå er singel og fylte 30 år i år;Da var julegaven til lillebror i boksett kino gavekort og en boks med snus
![]()
deilig med slike dager også;P men da stikker jeg snakkes senere;PDet er møkkavær her oghun har spist frokost i sengen og vi ligger i sengen hun ser serie på netflix
godt å slike dager inne mellom
![]()