Skravletråd desember

Haha tror alle gjorde det på vgs. Eller ringe folk på vei hjem fra fylla :D
Jeg var ofte den som ble ringt til "kan du prate med meg mens jeg går hjem" jaaa da :D

Jeg skaffet meg sånn idiotforsikkring på min mac etter at jeg fikk barn :) ikke at hun er så stor ennå. Men bedre å være føre var ;)

Lol, veldig enig med deg.! Er greit å ha en sånn type forsikring på ting som er dyrt!! Uhell kan jo skje både store og små!

Så bra at feberen ikke er altfor høy og at formen hennes er god *bank i bordet* :)
Ja, vi håper det fortsetter sånn, vi får se

En ting om gangen, på tide å kle på seg og lage frokost. Eldstemann skal i alle fall på skolen, dvs anslutning i gymsalen og deretter til kirka, selv om vi andre tre blir hjemme i dag.

Lol, veldig enig med deg.! Er greit å ha en sånn type forsikring på ting som er dyrt!! Uhell kan jo skje både store og små!
Haha nevøen min kasta telefonen til broren min i do :o han stod på badet, så kommer broren min inn. "Gi telefonen til pappa før den havner i do"
Plopp sa det å der lå den :p dette er mange herrens år siden! Så ja uhell kan skje :p

Haha nevøen min kasta telefonen til broren min i do :o han stod på badet, så kommer broren min inn. "Gi telefonen til pappa før den havner i do"
Plopp sa det å der lå den :p dette er mange herrens år siden! Så ja uhell kan skje :p

Hahahahha, så klassisk :P Ser det for meg :P :D
Klarte han redde telefonen etter den hendelsen eller måtte han kjøpe seg en ny en? :p

Har en liten en som er veldig glad i rutiner.
Skal sovne til samme tid hver dag.....
Og det går helt fint an å sovne av i bilstolen på Egon dersom det er der man er og bare bli vippet over i vuggen når man kommer hjem.
Fortsetter å sove selv om mamma tar av bukse og strømpebukse
Så deilig når det går så lett:D

Back
Topp